.
[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2018 17:02 . Reden: . ]
Vinden andere mensen dat of denk je het zelf?Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2018 @ 16:17:
Ik heb een probleem met me microfoon ik stream en maak video's op YT maar ik heb een hele hoge stem door mijn microfoon dan normaal als ik praat weet. Weet iemand hoe dit komt?
Weet ik maar andere horen het ookMcKaamos schreef op zondag 22 juli 2018 @ 16:32:
Je weet dat je stem altijd anders klinkt als je t afgespeeld hoort?
Een groot deel van je eigen spraak gaat niet buitenom naar je oren, maar via je lichaam.
Daardoor worden frequenties gefiltert. Met name de hogere tonen.
Anderen die jou in t echt kennen? Of willekeurige onbekenden die vinden dat je hoog klinkt?
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
[ Voor 8% gewijzigd door Wootism op 22-07-2018 16:37 ]
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity
Welke microfoon, welke software... Dat soort dingen kunnen nuttig zijn om de oorzaak te achterhalen...TommyboyNL schreef op zondag 22 juli 2018 @ 19:24:
Leek het je niet handig om bij het starten van dit topic ook te vermelden welke microfoon het überhaupt om gaat?
Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?
Pubertijd.Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2018 @ 16:17:
Hallo,
Ik heb een probleem met me microfoon ik stream en maak video's op YT maar ik heb een hele hoge stem door mijn microfoon dan normaal als ik praat weet. Weet iemand hoe dit komt?
Met vriendelijke groet,
ZouteBanaan
Als dat het probleem was, zou de audio ook out-of-sync raken, en/of gaan stotteren door buffers die overlopen.kraats schreef op zondag 22 juli 2018 @ 21:42:
Soms gaat er iets mis met de samplerate van de AD converter van de microfoon.
Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?
Niet elk probleem is een technisch probleem, een technische reactie is dus niet noodzakelijk.kraats schreef op zondag 22 juli 2018 @ 22:34:
@TommyboyNL lekker technische reacties vandaag![]()
Ik heb het vroeger wel gehad met afspelen van videobestanden, dus het kan wel degelijk optreden (ook zonder bufferproblemen). Nu is het nog de kunst om te vinden waar het probleem vandaan komt, zodat het wellicht te fiksen is.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq