Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15:58

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter
Ik gebruik een LevelOne KVM-0221 voor mijn W10 desktop en W7 laptop. Op de laptop werkt alles altijd prima, echter werken USB apparaten vaak niet op de desktop. Soms wel, soms niet. Steek ik vervolgens de USB kabel van mijn USB hub rechtstreeks in mijn PC dan werkt alles weer prima, echter ben ik daar nu wel een keer klaar mee :)

Zelf heb ik al meerdere mensen gevonden met "USB not recognized" problemen onder W10, echter lijken dat allemaal achterhaalde dingen te zijn geweest met een oude W10 build/op te lossen te zijn met alle stroom van de switch afhalen. Dat laatste werkt bij mij niet en ik draai een recente versie van W10. De driver heb ik ook al eens opnieuw geïnstalleerd, echter veranderd er dan niets. Het gekke is dat mijn tobo wel stroom krijgt omdat de LEDs branden (hub zit altijd stroom op maar LEDs lichten doorgaans alleen op wanneer de PC ook aanstaat).

Iemand tips die ik kan proberen? :)

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Beste antwoord (via LankHoar op 07-08-2018 21:08)

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Ja maar, die kvm-switch van jou is toch ook een achterhaald apparaat?
Volgens de pricewatch stamt-ie uit 2009.
Heb je 'm al eens aangesloten op een usb 2 poort van je desktop of - als je alleen maar usb 3 poorten hebt - via een usb 2 hub?

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Heb je 'm al eens aangesloten op een usb 2 poort van je desktop of - als je alleen maar usb 3 poorten hebt - via een usb 2 hub?

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter
Brahiewahiewa schreef op zondag 22 juli 2018 @ 23:14:
Hij is inderdaad al wat ouder, zou daar het probleem liggen? Verder is de USB hub is al USB 2, maar zou die nog wel eens opeen USB 3 poort aangesloten kunnen zitten. Vanavond zal ik eens achter mijn desktop kruipen om te kijken. Overigens heeft mijn laptop alleen maar USB 3 poorten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter
Inmiddels zijn we twee weken verder, en wil ik toch nog even melden dat het aansluiten van mijn USB 2 hub op een USB 2 poort inderdaad geholpen heeft! Backwards compatibility is dus blijkbaar niet altijd even compatible :)

Thanks @Brahiewahiewa !