Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Een beetje van alles, developen, casual gamen, 3d modeleren. Casual gamen is af en toe een potje rocket league en andere couch co-op spellen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €1000 voor het systeem zonder beeldscherm.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een muis en toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik kom vanaf een game laptop maar na het afronden van mijn studie is het niet langer nodig om mobiel te zijn. Vandaar een compleet nieuwe desktop. Ik woon in een kleine studio in Amsterdam dus de voorkeur gaat uit naar een compact systeem.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet persé, ik neig nu naar een intel build vanwege het lagere energieverbruik en de warmte en geluid productie die daar bij komt kijken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals aangegeven, graag een compact, stil systeem.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb naar mijn idee al wel een heel behoorlijk lijstje samengesteld. En zover ik kan zien is alles compatible en past het allemaal in de kast. Ik hoor graag van jullie of ik iets over het hoofd zie of dat ik meer bang-for-buck kan krijgen.
Ik heb tot nu toe het volgende:
Een beetje van alles, developen, casual gamen, 3d modeleren. Casual gamen is af en toe een potje rocket league en andere couch co-op spellen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €1000 voor het systeem zonder beeldscherm.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een muis en toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik kom vanaf een game laptop maar na het afronden van mijn studie is het niet langer nodig om mobiel te zijn. Vandaar een compleet nieuwe desktop. Ik woon in een kleine studio in Amsterdam dus de voorkeur gaat uit naar een compact systeem.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet persé, ik neig nu naar een intel build vanwege het lagere energieverbruik en de warmte en geluid productie die daar bij komt kijken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals aangegeven, graag een compact, stil systeem.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb naar mijn idee al wel een heel behoorlijk lijstje samengesteld. En zover ik kan zien is alles compatible en past het allemaal in de kast. Ik hoor graag van jullie of ik iets over het hoofd zie of dat ik meer bang-for-buck kan krijgen.
Ik heb tot nu toe het volgende:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-8400 Boxed | € 175,90 | € 175,90 |
| 1 | Gigabyte B360M D3H (rev 1.0) | € 81,95 | € 81,95 |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1060 WINDFORCE OC 6G | € 297,99 | € 297,99 |
| 1 | Seagate Barracuda, 2TB | € 58,90 | € 58,90 |
| 1 | Fractal Design Define Mini C Window | € 72,- | € 72,- |
| 1 | Dell Ultrasharp U2518D Zwart | € 295,16 | € 295,16 |
| 1 | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,90 | € 49,90 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport LT Gray BLS2C8G4D26BFSBK | € 153,90 | € 153,90 |
| 1 | BitFenix Formula Gold 450W | € 62,- | € 62,- |
| 1 | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 95,85 | € 95,85 |