Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• M. van Aken
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 16-10 23:11
Hallo,

Ik zie al wat jaren hier in Den Haag rare licht stralen in de lucht. Het lijkt een beetje op die schijnwerpers die ze hebben bij een première of red carpet. Ik heb nooit kunnen vinden wat het is wat er in de lucht hangt.

https://imgur.com/a/xXVSxWa
Ze lopen horizontaal over deze foto en word onderbroken in het midden lijkt het.

Iemand die er een antwoord op weet?

Alvast bedankt

M. van Aken wijzigde deze reactie 22-07-2018 00:44 (13%)

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• peschinl
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 16-10 19:47
chem trails

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online
Als je nou eens een fatsoenlijke foto maakt i.p.v. een foto die net zo goed een zaklamp die op je lens schijnt had kunnen zijn :D Ik heb namelijk geen idee welke "beams" je nou precies bedoelt.. Dat witte kriebelende lijntje? Die dikke flare? De redelijk horizontale maar meer vage lijn op de achtergrond?

Osiris wijzigde deze reactie 22-07-2018 00:54 (40%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die vage dingen in de lucht? chem trails, maar dan niet schadelijk :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• M. van Aken
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 16-10 23:11
Hierbij nog een foto:
https://imgur.com/a/6ZskFHN

Opmerkelijk is dat de streep zich beweegt van grond afgezien een halve centimeter met minuut

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat heet wind, de lucht daarboven verplaatst zich anders dan op de grond.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: september 2002
  • Niet online
Lijkt mij van een vliegtuig.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 13:00

Pierre

Zucht

Buitenaards leven?

Be kind whenever possible. It is always possible. Dalai Lama XIV

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: juni 2013
  • Nu online
Dat zijn condenssporen van vliegtuigen ;)

Xbox One X: BlazeMuis | MacBook Pro 2018 TB i5, 8GB, 256GB | iPhone XS Max 64GB

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: juni 1999
  • Niet online

wildhagen

FP ProMod

Blablabla

Idd, gewoon condenssporen van vliegtuigen.

Wat de Aluminium Hoedjes Dragers Club dus chemtrails noemt ;)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 08:16

Amphiebietje

In de blubber

quote:
M. van Aken schreef op zondag 22 juli 2018 @ 01:14:
Hierbij nog een foto:
https://imgur.com/a/6ZskFHN

Opmerkelijk is dat de streep zich beweegt van grond afgezien een halve centimeter met minuut
Dat is een condensspoor van een vliegtuig (eigenlijk gewoon een kunstmatig opgewekte wolk). En die vervliegen na een tijdje door wind en dergelijke...

Dus de verplaatsing is niet echt opmerkelijk, behalve als bij jou wolken zich ook niet verplaatsen als het waait. :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joeri.Bijlsma
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 27-06 23:16
ik denk dat de TS die witte dingen bedoeld en niet de vliegtuigsporen... althans dat hoop ik xD

Joeri.Bijlsma wijzigde deze reactie 22-07-2018 08:57 (15%)

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Theo
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 06:53

Theo

moederbord

Wellicht even een goede foto maken met een camera, en niet met je Rabo randomreader....

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gekke Jantje
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 13-09 19:15
is een rook spoor van een kleine astroïde of een grote meteoriet die door de dampkring kwam en (deels) is verbrand. Hoorde je ook zwaar gerommel en een doffe knal?

Asrock Z370 Extreme4 i9 9900k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Evo 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Neomess
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 09:48

Neomess

neomess.nl

Lijkt me toch niet dat hij al heel wat jaren kleine astroid in de lucht ziet.
quote:
Gekke Jantje schreef op zondag 22 juli 2018 @ 09:08:
is een rook spoor van een kleine astroïde of een grote meteoriet die door de dampkring kwam en (deels) is verbrand. Hoorde je ook zwaar gerommel en een doffe knal?

Intel Core i5-6400 | Gigabyte GA-B150M-D3H | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | Codegen 4U-500 | Scythe Mugen 2 Rev. B | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | Cooler Master GM G550M | Crucial M500 2,5" 240GB

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: juni 1999
  • Niet online

wildhagen

FP ProMod

Blablabla

quote:
Gekke Jantje schreef op zondag 22 juli 2018 @ 09:08:
Haha, een asteroïde die jarenlang stil in de lucht blijft hangen? Dat lijkt me, zacht uitgedrukt, extreem onwaarschijnlijk :P

Net als de kans dat je elke avond een nieuwe asteroide ziet.

Vliegtuigen kom je echter 24/7 tegen, dus die kans is een heel stuk groter.

Voor de TS: Wikipedia: Contrail

wildhagen wijzigde deze reactie 22-07-2018 09:19 (22%)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gekke Jantje
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 13-09 19:15
Sorry ik heb niet alles gelezen hahahaha, en ij reacite moet je ook niet al te serieus nemen ;) Ik word een beetje de kriegels van dit soort vragen :X

Gekke Jantje wijzigde deze reactie 22-07-2018 09:23 (60%)

Asrock Z370 Extreme4 i9 9900k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Evo 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wodanford
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 12-10 16:38
Dat zijn inderdaad doodgewone condenssporen. Terwijl het op de grond al donker kan zijn, kunnen de laatste zonnestralen wolken (en ook condenssporen) nog bereiken waardoor die net wat langer verlicht blijven. Hoe hoger de wolk, hoe langer verlicht.

Manjaro

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: november 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Je hebt je antwoord, dus slotje op dit topic omdat hier geen zinnige discussie uit gaat ontstaan.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Cartech

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True