Mijn vraag
Vandaag heb ik mijn DS211+ van een mede-Tweaker ontvangen. Ik had hem in mijn tv-meubel geplaatst en was begonnen met de installatie/updaten. Tijdens de installatie heb ik de DS211+ wat na achter verschoven, omdat het mij beter leek staan en niet in de weg stond met knoppen en deurhendels.
Nadat ik los liet realiseerde ik me dat ik de powerknop schijnbaar perongelijk heb ingedrukt en de DS211+ sloot zich af en ging uit. Sinds dien lukt het mij niet meer om hem te booten. De NAS start op en power-led en lan-led blijven knipperen. De disk blijven continu aan.
Waar uit dus om gaat, de status-leden blijft uit. Doordat de DS211+ dus niet boot en dus ook niet te benaderen is. Ook resetten lukt niet, no beep.
Heb ik nu pech/geld weg of is er nog een oplossing?
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Opstarten met:
HDD (old format)
Zonder HDD
1 HDD met partitie NTFS / 2e Bay leeg
1 hdd zonder partitie / 2e Bay leeg
> 10 minuten van stroom gehouden
Batterij van moederbord verwijderd
Led:
Status: off
Lan: active
Disk 1: light Orange / blinking when HDD placed.
Disk 2: solid Orange
Power: flashing blue
Vandaag heb ik mijn DS211+ van een mede-Tweaker ontvangen. Ik had hem in mijn tv-meubel geplaatst en was begonnen met de installatie/updaten. Tijdens de installatie heb ik de DS211+ wat na achter verschoven, omdat het mij beter leek staan en niet in de weg stond met knoppen en deurhendels.
Nadat ik los liet realiseerde ik me dat ik de powerknop schijnbaar perongelijk heb ingedrukt en de DS211+ sloot zich af en ging uit. Sinds dien lukt het mij niet meer om hem te booten. De NAS start op en power-led en lan-led blijven knipperen. De disk blijven continu aan.
Waar uit dus om gaat, de status-leden blijft uit. Doordat de DS211+ dus niet boot en dus ook niet te benaderen is. Ook resetten lukt niet, no beep.
Heb ik nu pech/geld weg of is er nog een oplossing?
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Opstarten met:
HDD (old format)
Zonder HDD
1 HDD met partitie NTFS / 2e Bay leeg
1 hdd zonder partitie / 2e Bay leeg
> 10 minuten van stroom gehouden
Batterij van moederbord verwijderd
Led:
Status: off
Lan: active
Disk 1: light Orange / blinking when HDD placed.
Disk 2: solid Orange
Power: flashing blue
[ Voor 14% gewijzigd door m.z op 22-07-2018 00:50 ]