Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankwopereis
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:23

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

Topicstarter
Iemand een suggestie?

Ik had een Samsung A5 2016 en deze maakte netjes automatisch verbinding met mijn Garmin 235 horloge als die binnen bereik kwam.
Nu heb ik een nieuwe Samsung A5 2017 en deze verbindt wel als ik bluetooth aan zet op de telefoon, maar als ik uit bereik loop en weer in bereik kom verbindt hij niet meer automatisch.

De Garmin is zelfs geconfigureerd als "gekoppeld apparaat" op de Samsung i.v.m. ontgrendelen van de telefoon als mijn horloge in de buurt is.

Apparaat helemaal vergeten en opnieuw koppelen helpt niet. Horloge en telefoon ook al herstart.

Alvast bedankt voor het meedenken :)

PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos one overal | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegvakantie | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er Rode Kruis

Beste antwoord (via rens-br op 26-07-2018 10:47)

• frankwopereis

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

Topicstarter
Bedankt voor de reacties! Het heeft zichzelf opgelost uiteindelijk na een dikke week.

PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos one overal | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegvakantie | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er Rode Kruis

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• frankwopereis

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

Topicstarter
Bedankt voor de reacties! Het heeft zichzelf opgelost uiteindelijk na een dikke week.