Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1096511

Topicstarter
Hallo!

Op vakantie in Franrkijk met mijn gloednieuwe Sony A6000 camera en ik krijg de melding: Camera error, turn power off and toen on.

Batterij er uit gehaald, opnieuw aan gezet maar continue weer dezelfde melding.

Heeft er iemand enig idee wat ik zou kunnen doen? Thuis was ik er mee langs de winkel gegaan maar dat lukt nu helaas niet.

Dank voor het meedenken!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daan_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-05 08:14

Daan_

Alles op zijn tijd !!

Heb je al eens poging gedaan om fabriek reset te doen van de camera. Voor hoe dit te doen zie handleiding. Werkt dit niet kun je kijken of firmware update wat uithaalt. Helpt dit niet dan zou ik toch contact opnemen met Sony.

Aardig wat te vinden met Google Alleen ziet het er niet allemaal zo positief uit.

[ Voor 45% gewijzigd door Daan_ op 21-07-2018 15:15 ]

MTB24.nl plekje op het web voor filmpjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:22

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Heb je het SD kaartje er al wel eens uit gehad en gelaten tijdens de reset? Kan zijn dat je kaartje niet goed is.

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Je zou even naar een zaakje in Frankrijk kunnen gaan, misschien weten zij wel meer.

[ Voor 12% gewijzigd door Ernemmer op 21-07-2018 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181786

Is dat niet het beruchte oververhittingsprobleem? Was je er mee aan het filmen?
Indien dan het geval is, tijdje af laten koelen alvorens je hem weer aanzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJRB
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-02 10:26
Ben benieuwd wat de uitkomst is. Mijn A7 heeft hetzelfde probleem maar doet het na een reset wel weer een poos.

Bij mij trouwens met diverse SD kaartjes, en ook zonder dat de camera heet is..

[ Voor 27% gewijzigd door RobertJRB op 21-07-2018 17:39 ]

Leica MM + Sony A9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bedankt voor de reactie, ik heb geprobeerd om dat van de fabrieksinstellingen te doen maar ik kan het niet vinden in de handleiding? En ik ben zelf niet zo heel technisch dat ik het zonder handleiding kan...

Geen oververhitting of iets dergelijks, ik pakte hem uit de cameratas, maakte een gewone foto en toen gaf hij deze melding aan. Er is niks anders te zien dan continue die foutmeldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

Google - sony a6000 reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Reset is niet gelukt, de camera doet echt helemaal niets meer behalve het aangeven van de "error" dus kan ook het menu niet in.

Een verstopte reset knop kan ik ook niet vinden helaas!
Pagina: 1