Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Panasonic lumix dmc lx15 iHandh. lukt niet

Pagina: 1
Acties:

• Joycef
  • Registratie: juli 2018
  • Laatst online: 04-08-2018
Mijn vragen over Panasonic lumix dmc lx15

Het lukt me niet om iHandh. nachtop. te selecteren in menu, opname.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

De uitleg staat op pagina 53 van de grote handleiding. De opnamemodus staat op ia, maar dan krijg je in menu, opname de optie helemaal niet. Zet ik de stand op bijvoorbeeld P dan verschijnt de optie wel, maar blijft hij grijs en kan ik hem niet selecteren, wat doe ik verkeerd?

De volgende vraag;
Op pagina 77 staat dat je nadat je het schilderspalette hebt aangeraakt (mijn draaiwieltje staat ook op het palet) op het scherm de volgende opties moet krijgen;
Miniatuur effect
Kleuraccent
Zonneschijn

Maar ik krijg 3 hele andere opties, waaronder een soort vignette instelling.

Wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Frogmen
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
Misschien een verschil in handleiding versie en firmware versie of een taal probleem. Hmm heb een LX100 zie hetzelfde heb echter nog nooit een reden gehad om het te gebruiken ben een A stand gebruiker lekker zelf diafragma bepalen. Net als die effecten leuk maar doe ik naderhand wel.

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True