Heren en Dames,
Ik heb even de mening van de experts en liefhebbers nodig.
Momenteel bestaat mijn tv opstelling uit de volgende onderdelen:
In het hart een Marantz SR6005
Kef KHT2005.3 5.1 speakerset
Ziggo receiver
Afstand bediening Logitech one
Apple TV 2
PS4 (functioneerd nu alleen nog als DVD speler)
Ik ben zeer tevreden hoe alles werkt maar nu komt de vraag. Ik wil de 5.1 speakers gaan omruilen voor een goede 2.0 opstelling. In de loop der jaren ben ik muziek (mooi stereo geluid) toch een stuk belangrijker gaan vinden dan 5.1 films kijken (Netflix) DVD’s kijken doe ik helemaal niet meer.
Ik heb reeds de B&W 685 S2 gezien die ik er ook mooi uit vind zien... mijn vraag aan jullie is dit goed met mijn Marantz te combineren? Raden jullie anders speakers aan? Subwoover er evengoed bij? Of kan ik een klein woonkamer met boekenplank speakers vullen?
Bedankt alvast!
Ik heb even de mening van de experts en liefhebbers nodig.
Momenteel bestaat mijn tv opstelling uit de volgende onderdelen:
In het hart een Marantz SR6005
Kef KHT2005.3 5.1 speakerset
Ziggo receiver
Afstand bediening Logitech one
Apple TV 2
PS4 (functioneerd nu alleen nog als DVD speler)
Ik ben zeer tevreden hoe alles werkt maar nu komt de vraag. Ik wil de 5.1 speakers gaan omruilen voor een goede 2.0 opstelling. In de loop der jaren ben ik muziek (mooi stereo geluid) toch een stuk belangrijker gaan vinden dan 5.1 films kijken (Netflix) DVD’s kijken doe ik helemaal niet meer.
Ik heb reeds de B&W 685 S2 gezien die ik er ook mooi uit vind zien... mijn vraag aan jullie is dit goed met mijn Marantz te combineren? Raden jullie anders speakers aan? Subwoover er evengoed bij? Of kan ik een klein woonkamer met boekenplank speakers vullen?
Bedankt alvast!
Here in Holland we eat boerenkool from a wooden shoe with a rietje!