beetje onduidelijk toch hoor.
spelletjes of windows zelf ?
windows natuurlijk, spelletjes hangt af van wel meer als videokaart.
spelletjes of windows zelf ?
windows natuurlijk, spelletjes hangt af van wel meer als videokaart.
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
In 2D wel ja... 
Maar in Q3 en UT moet je echt alles op low zetten wil je nog een beetje vloeiend kunnen spelen... Tenminste, dat zijn mijn TNT ervaringen van het verleden...
Maar in Q3 en UT moet je echt alles op low zetten wil je nog een beetje vloeiend kunnen spelen... Tenminste, dat zijn mijn TNT ervaringen van het verleden...
Het is voor spellen en de cpu is PII 233 maar draaien q3 ut en SoF wel met deze kaart of is tie daar te oud/slecht voor?
dat lijkt mij wat aan de krappe kant, heb zelf een cel 330a @ 375 en een tnt2 (v770)
en dat ken net
q3 speel ik zelf bijv liever op 800x600...
en dat ken net
q3 speel ik zelf bijv liever op 800x600...
tijd voor verandering.
Verwijderd
ik heb een viper 550 AGP 16 mb en celeron 550, met 128 mb intern, maar ik speel eigenlijk alle spellen op 1152 of 1024 met alle opties op high, en dan heb ik een gemiddelde van zo rond 30-35 fps trekt er wel uit.
Verwijderd
de kaart valt op zich nog wel mee maar de cpu is toch echt te oud
je kan voor heel weinig een celery kopen die waarschijnlijk ook wel op je LX mobo past
je kan voor heel weinig een celery kopen die waarschijnlijk ook wel op je LX mobo past
Verwijderd
Mijn Viper550AGP16MB gaat tot 1280x1024(32bits) nu PIII550E@825(BX chipset)
Maar dit deed hij ook op K6-3-450 al.(Asus bord Alladinchipset)
heb er wel een pentium 1 cooler op gezet.
Maar dit deed hij ook op K6-3-450 al.(Asus bord Alladinchipset)
heb er wel een pentium 1 cooler op gezet.
Dus die processor zou het niet trekken zeggen jullie en die videokaart opzich nog wel?
en als ik dan gewoon ff een grote cooler op de processor plak en hem ff overclock ofzo zou het dan wel kunnen?
en als ik dan gewoon ff een grote cooler op de processor plak en hem ff overclock ofzo zou het dan wel kunnen?
Het hangt van het spel af dat je speelt of het op hoge(re) resoluties speelbaar is.
Ik heb ook een TNT1 en ik speel sommige spellen op 1280x1024 en andere op 800x600...
Ik heb ook een TNT1 en ik speel sommige spellen op 1280x1024 en andere op 800x600...
Met overklokken kom je nooit ver genoeg met een P2 233, die krijg je max. op 266/300...
Gewoon een Celly 500 ofzo kopen...
Gewoon een Celly 500 ofzo kopen...
Maar op zich zou het wel kunnen SoF en Q3?
maar alleen dan 800x600 zo neit nog lager?
dat maakt niet zo veel uit geloof ik..
want ik zoek er 1 uit voor iemand uit de buurt en die speelt nou ook alles op 640x480
en dat vindt ie mooi..
maar alleen dan 800x600 zo neit nog lager?
dat maakt niet zo veel uit geloof ik..
want ik zoek er 1 uit voor iemand uit de buurt en die speelt nou ook alles op 640x480
en dat vindt ie mooi..
viper gaat wel tot minstens 1600*1200. maar dat kan je monitor niet altijd aan. ik draai ut met alles op medium en 800*600 met celeron 333@375. dat gaat goed. fps is 30. een 233 is wat laag ja. als ik een upgrade zou doen was da de processor. q3 speel ik texture detail op een na hoogst, 800*600 32 bit. 16 bit textures. dat gaat vloeiend bij mij. maar elk spel is weer meer of minder systeemeisend
Pagina: 1