Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moriana
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 20-07-2018
Béste allen,

Ik wil voor nood mijn oude telefoon gebruiken. Echter ik weet de vorm niet meer. Eerder na een paar keer fout vroeg de telefoon de puccode. Vraagt hij ook niet naar.

Kan iemand helpen? Het betreft een Sony Xperia z5 compact.

Mvgr

[ Voor 8% gewijzigd door Moriana op 20-07-2018 17:29 . Reden: Mijn nieuwe moet opgestuurd, alwéér ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 15:34

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Lastig; je kan een factory reset uitvoeren. Als dat ook niet werkt, is het (mogelijk) een gevalletje contact zoeken met Sony.

Het is van deze kant van het internet lastig te beoordelen of je daadwerkelijk eigenaar, vinder of dief van een device bent waardoor bepaalde tips over omzeilen van codes niet mogen worden gegeven op Tweakers.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn-
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:37
krijg je na een aantal verkeerde inlog pogingen niet de optie om in te loggen met je Google account. link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Moriana schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 17:27:
Eerder na een paar keer fout vroeg de telefoon de puccode. Vraagt hij ook niet naar.
Als hij echt vroeg om de Puccode, dan is dat de code om de Simkaart te ontgrendelen. Zit er toevallig nog een oude simkaart in het toestel? Wanneer je die eruit haalt zou je weer in het toestel moeten kunnen.

Mocht het niet de pincode zijn en het toestel is gelockt door activiatielock o.i.d. dan kunnen en mogen we je helaas niet verder helpen, aangezien dat het omzeilen van beveiliging is en dat mag op Tweakers niet besproken worden.