Toon posts:

MSI k7t Raid of geen Raid?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een MSI k7t Turbo zonder raid...

er zitten wel soldeer puntjes op mobo maar geen aansluit punten.. (zo'n zwart slot)

Nu staat er op de doos dat er een Raid op zit. klinkt raar maar weet niet of ik voor een raid of niet heb betaald want me pa heb hem gehaald...

nu is mijn vraag: mensen die hem zonder raid hebben gekocht staat er bij jullie op de doos ook dat er een raid op zit of staat dat er aleen bij mij? anders zit er dus verkeerde board in doos...

bvd

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11:37

GaMbiNo

1337

D'r staat altijd standaard op dat ie Raid ondersteund.

Het staat er een beetje verwarrend maar als je dus een Raid mobo heb staat er een geel rond stikkertje in dat witte vlak voor de tekst "Optional Support IDE RAID"

En bij jou dus waarschijnlijk niet... :) En dus heb je niet betaald voor een RAID mobo... :P

Verwijderd

Topicstarter
ah ik snap het al .. in dat wit vlakje moet een stickertje en als die er zit dan heb ik het.. en het zit er niet dus ik heb het ook niet.. toch?

super bedankt!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Heel goed ;)

Graag gedaan :P

• wezep
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-06 21:15
Misschien kun je van iemand een stickertje krijgen! Vervolgens terug gaan naar de winkel waar je hem hebt gekocht en zeggen dat je een verkeerd moederbord hebt gekregen!!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Op woensdag 18 juli 2001 11:33 schreef wezep het volgende:
Misschien kun je van iemand een stickertje krijgen! Vervolgens terug gaan naar de winkel waar je hem hebt gekocht en zeggen dat je een verkeerd moederbord hebt gekregen!!
En de bon dan??
Pagina: 1