Na bijna 10 jaar trouwe dienst heeft mijn HP2510i monitor na een ongelukje met een glas melk stuiptrekkingen. Nu zoek ik een vervanger maar het is nog niet zo gemakkelijk om een 25"-27" glossy monitor met zowel poot en VESA100 mount te vinden. Sterker nog ik kom er helemaal niet uit.
Ik heb dus een monitor nodig die op zijn eigen poot staat en dan ook nog een mini thin pc kan huisvesten op een VESA100 mount.
Sommige monitoren worden wel met VESA beugel geleverd maar deze vervangt de poot soms en dit staat nergens duidelijk gespecificeerd. Het valt ook niet mee om een monitor te vinden die het heldere kleurrijke scherpe beeld van de glossy HP2510i evenaart.
Ik zoek een?
Een monitor met poot en VESA100 mount (NUC)
Wat is je budget?
~€200
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Huiskamer. Met mini thin pc (ITX) of NUC
Ik heb dus een monitor nodig die op zijn eigen poot staat en dan ook nog een mini thin pc kan huisvesten op een VESA100 mount.
Sommige monitoren worden wel met VESA beugel geleverd maar deze vervangt de poot soms en dit staat nergens duidelijk gespecificeerd. Het valt ook niet mee om een monitor te vinden die het heldere kleurrijke scherpe beeld van de glossy HP2510i evenaart.
Ik zoek een?
Een monitor met poot en VESA100 mount (NUC)
Wat is je budget?
~€200
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Huiskamer. Met mini thin pc (ITX) of NUC