Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Sharkoon SGH2 headset en 1337 RGB muismat drivers ?

Pagina: 1
Acties:

• kristofn
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 23-02 08:34
Zoals de titel zegt, ik heb zonet de Sharkoon SGH2 headset en 1337 RGB muismat (samen met toetsenbord en muis) ontvangen.

Voor de muis en het toetsenbord heb ik drivers op de site kunnen vinden, maar de headset werkt niet op m'n pc (usb) , en de muismat heb ik maar 1 kleur en kan ik helaas zonder programma/ drivers niks aanpassen.

Ik gebruik windows 10.

Heeft iemand hiervoor een oplossing of een link naar de drivers ?
ik krijg nu de melding 'het usb apparaat wordt niet herkend'

Zoniet contacteer ik even Sharkoon zelf, maar best vervelend dat ik een headphone heb die niet werk nu :(

[ Voor 7% gewijzigd door kristofn op 20-07-2018 15:45 ]

• Fitzer
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-11 13:16
Moet je niet toevallig naar de geluidsinstellingen kijken in Windows? Dat je wel het juiste afspeelapparaat selecteert waar je je geluid uit wilt komen?

En volgens mij heeft de muismat geen drivers nodig, heb je de knopjes op de achterkant al proberen in te drukken volgens de handleiding? Nederlandse handleiding

• kristofn
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 23-02 08:34
d'oh het knopje van de muismat inderdaad gevonden , thx !

Met de hoofdtelefoon lukt het nog steeds niet, zoals gezegd krijg ik melding "het usb apparaat wordt niet herkend', ik heb al diverse usb poorten geprobeerd, ook die van m'n monitor en USB hub.