Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeal09
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-05 10:20
Hallo allemaal,

In februari heb ik een nieuwe laptop gekocht: HP Spectre X360 15-Ch020nd. Het is echt een top machine maar ik heb sinds een tijdje een probleem met een bepaalde stopcode: video_dxgkrnl_fatal_error. Op internet heb ik gelezen dat het aan een virus kan liggen maar mijn virusscanner kan niks vinden. Een andere oplossing zou het herinstalleren van de graphics drivers zijn. Dit heb ik nu een x of 8 gedaan maar zonder resultaat. Het vreemde is ook dat als mijn laptop aan de stroom zit met een usb-c poort in gebruik er niks aan de hand is maar als ik de laptop zonder stroom en usb apparaten gebruik krijg ik na 15 minuten een blauw scherm met de stopcode en start hij opnieuw op. Ik hoop dat iemand me met mijn probleem kan helpen :)

Yeal09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElCondor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 12:39

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Klinkt als een driver probleem.
Driver uninstallen en cleanen (Met DDU bijvoorbeeld) en dan nieuwste drivers van de producent van jouw laptop downloaden en installeren.
En anders Windows er eens opnieuw opzetten.

Succes!

Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jgj82
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:57

jgj82

Ja, maar = nee

Yeal09 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 15:24:
Hallo allemaal,

In februari heb ik een nieuwe laptop gekocht: HP Spectre X360 15-Ch020nd. Het is echt een top machine maar ik heb sinds een tijdje een probleem met een bepaalde stopcode: video_dxgkrnl_fatal_error. Op internet heb ik gelezen dat het aan een virus kan liggen maar mijn virusscanner kan niks vinden. Een andere oplossing zou het herinstalleren van de graphics drivers zijn. Dit heb ik nu een x of 8 gedaan maar zonder resultaat. Het vreemde is ook dat als mijn laptop aan de stroom zit met een usb-c poort in gebruik er niks aan de hand is maar als ik de laptop zonder stroom en usb apparaten gebruik krijg ik na 15 minuten een blauw scherm met de stopcode en start hij opnieuw op. Ik hoop dat iemand me met mijn probleem kan helpen :)

Yeal09
Ik heb dezelfde laptop kwa GPU/CPU, en gebruik de drivers van februari 2018. Tot nu toe geen problemen..

Ik zal straks de exacte versie voor je opzoeken.

@Yeal09

Sorry voor de late reactie, Hier alsnog de versie die ik gebruik met m'n HP Spectre X360 15-Ch025nd

Public
Publieke map
Spectre x360 Vega M

[ Voor 18% gewijzigd door jgj82 op 28-07-2018 21:58 . Reden: beloofde info toegevoegd ]