Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben een pc aan het samenstellen voor een vriendin met een zoon van 8. Momenteel speelt hij enkel oude lego games maar dat zal binnen een jaar of 2 wel veranderen.
Ik dacht dus aan een systeem met IG waar binnen een jaar of 2 dan eventueel een dedicated graphics card kan aan toegevoegd worden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
max 500€ voor systeem. Maar hoe minder hoe beter. Kosten randapparatuur en licentie zijn afzonderlijk
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- CPU die futere proof is.
- SSD schijf van 256gb of 128 met afzonderlijke schijf voor data opslag
- 8gb ram
- Dvd lezer
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Neen, prijs is het belangrijkste.
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?
Ik heb zelf een systeem samengesteld maar had graag geweten of dit alles compatibel is met elkaar en of de voeding voldoet om er nog een grafische kaart aan toe te voegen.
Moest ik een beter systeem kunnen samenstellen voor mijn budget hoor ik het ook graag.
Ik ben een pc aan het samenstellen voor een vriendin met een zoon van 8. Momenteel speelt hij enkel oude lego games maar dat zal binnen een jaar of 2 wel veranderen.
Ik dacht dus aan een systeem met IG waar binnen een jaar of 2 dan eventueel een dedicated graphics card kan aan toegevoegd worden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
max 500€ voor systeem. Maar hoe minder hoe beter. Kosten randapparatuur en licentie zijn afzonderlijk
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- CPU die futere proof is.
- SSD schijf van 256gb of 128 met afzonderlijke schijf voor data opslag
- 8gb ram
- Dvd lezer
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Neen, prijs is het belangrijkste.
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?
Ik heb zelf een systeem samengesteld maar had graag geweten of dit alles compatibel is met elkaar en of de voeding voldoet om er nog een grafische kaart aan toe te voegen.
Moest ik een beter systeem kunnen samenstellen voor mijn budget hoor ik het ook graag.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 2400G Boxed | € 148,- | € 148,- |
| 1 | ASRock AB350M Pro4 | € 70,72 | € 70,72 |
| 1 | BitFenix Neos Zwart/Zwart | € 35,09 | € 35,09 |
| 1 | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16S-8GVKB | € 86,32 | € 86,32 |
| 1 | Lite-On IHAS124 | € 11,83 | € 11,83 |
| 1 | be quiet! Pure Power 10 400W | € 49,87 | € 49,87 |
| 1 | Kingston A400 240GB | € 47,- | € 47,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 448,83 | |