Ik ben in het bezit van een Asus G73sw welke voorzien is van een FullHD (1920x1080) display. Helaas is mijn laptop overleden. Via marktplaats heb ik een andere Asus G73sw op de kop getikt. Echter is deze laptop voorzien van een HD+ (1600x900) dislpay. Is het mogelijk om mijn FullHD (1920x1080) display van mijn oude Asus G73sw over te zetten naar 2e hands Asus G73sw?
Vraag
Alle reacties
Omdat er op de vorige niet gereageerd wordt en ik dacht dat gaat niet meer gebeuren ook. Titel van dat topic correspondeert niet met de laatste vraag, vandaar het nieuwe topic.thijsjow schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 13:30:
Waarom maak je nu dan een tweede topic?
Als je die andere laptop toch al gekocht hebt...kijk je toch gewoon?
Past het, mooi meegenomen, past het niet...jammer dan.
Zo deed ik dat wel altijd met m'n 'Frankentops' (Frankenstein laptops, van meerdere defecte modellen een werkende maken).
Zo deed ik dat wel altijd met m'n 'Frankentops' (Frankenstein laptops, van meerdere defecte modellen een werkende maken).
Hij is nog onderweg met de post. Doe nu alvast wat onderzoekNemesizz schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 14:11:
Als je die andere laptop toch al gekocht hebt...kijk je toch gewoon?