HDD kopuh

Pagina: 1
Acties:

• Jules|IA
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-02 20:04

Jules|IA

lid van MaMoeKIER

Topicstarter
Ja hallo daaro 'k had eerst een paar dimmetjes gekocht bij informatique en mij werd geadviseerd om eerst te kijken of de bestelling in orde was voordat ik zou betalen maar dat mocht niet van de ptt/tnt boy...? Maargoed, de bestelling was ok, maar toch...wat als de volgende keer de bestelling niet ok is? Ik ben namelijk van plan om een HDD en nog wat te kopuh en dat is aanzienlijk duurder dan dimmetjes. Thnx.

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08-2025
Je vertelt hem dat je dat zo hebt afgesproken met de winkel waarvan je het koopt (zoals het dus ook echt is) en dat hij daar niets over te zeggen heeft (misschien wel, maar het lijkt me van niet :?).

.... Ik weet het ook niet

Verwijderd

Je hebt gewoon het recht om te kijken of alles er in zit.
Gewoon niks van aantrekken, en dat ding gewoon opentrekken.
Dat nit mogen van de TNT boy is gewoon omdat ze geen zin hebben om te wachten, laat ze gewoon lekker fijn stikken met hun k*t service

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-04 01:03

Brazza

Byte me!

he ff
offtopic:
he oppertweaker WTF moet je met 160 GB aan HDD'S????

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Heel simpel, jij mag de doos niet open maken voor je betaald hebt. Als ze dat wel zouden doen, en jij weigert na het open maken het pakket zitten zij met het probleem dat de verzender moelijk doet als ze het terug brengen, het pakket is nl. open geweest en er is dus niet meer te zeggen of het onderdeel wel het onderdeel is wat ze zelf in de doos gestopt hebben.
Het enige recht dat je hebt is het recht om het pakket te weigeren (als het bv. open is geweest, of de doos is beschadigt, maar dat moet je dan doen voor je betaald.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• JoNaTHaN(NL)
  • Laatst online: 05-07-2024
Je zou ook nog zelf naar de winkel kunnen gaan als je bang bent dat het kappot aankomt.

En dit staat op hun site :

Er zijn verschillende redenen waarom een product teruggestuurd kan worden naar Informatique.
1. Er is een defect product geleverd.
2. De levering komt niet overeen met hetgeen is besteld.
3. U heeft zich vergist of bent niet tevreden.

Hieronder leest u per situatie de voorwaarden voor het retour zenden.

Er is een defect product geleverd
Mocht een product defect zijn of u heeft het vermoeden dat een product defect is, neem dan contact op met ons Service Center op nummer 010-5191665. Aangezien Informatique een carry-in garantie hanteert, zijn de kosten en het risico voor retour zenden voor rekening van de klant. Verder geldt dat:
- alle oorspronkelijke verpakkingsmaterialen moeten worden meegeleverd.
- alle kabels, drivers, programmatuur, handleidingen etc. moeten aanwezig zijn.
- het product voorzien moet zijn van een probleemomschrijving.

U kunt defecte producten terugsturen naar:
Informatique computers en componenten B.V.
T.a.v. Technische Dienst
Weg en Bos 11
2661 DG BERGSCHENHOEK

Verwijderd

Op woensdag 18 juli 2001 01:35 schreef oppertweaker het volgende:
Je hebt gewoon het recht om te kijken of alles er in zit.
Gewoon niks van aantrekken, en dat ding gewoon opentrekken.
Dat nit mogen van de TNT boy is gewoon omdat ze geen zin hebben om te wachten, laat ze gewoon lekker fijn stikken met hun k*t service
Dat heb je dus niet, als je een vriendelijke TNT boy hebt misschien wel, anders niet.

• Jules|IA
  • Laatst online: 06-02 20:04

Jules|IA

lid van MaMoeKIER

Topicstarter
Okay, thnx fellaz. Het is mij nu een beetje duidelijk. Gewoon vragen of je mag kijken en als dat niet mag dus gewoon toch in ontvangst nemen, tenzij het pakketje nog platter is dan de eenzame buurvrouw :)

Verwijderd

Informatique kan je trouwens wel vertrouwen hoor, dat vind ik 1 van de betrouwbaarste shops waar ik mijn hardware altijd haal.

Je krijgt een orderbevestiging en daarna een bericht dat je pakket verstuurd is met een tracking nummer zodat je kunt kijken waar je pakket zich op dit moment bevind.

• Richard
  • Laatst online: 11:09

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op woensdag 18 juli 2001 01:57 schreef Brazza het volgende:
he ff
offtopic:
he oppertweaker WTF moet je met 160 GB aan HDD'S????
Natuurlijk van de zaak ;)

20*350ZO45°

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-04 07:54
Bovendien kunnen HD's mits goed verpakt een hoop hebbben. Heb er al 10+ per post ontvangen, altijd zonder problemen. Zeker van winkels als Infomatique, die toch al wat langer meedraaien kun je verwachten dat ze wel wetenhoe je de boel opstuurt. Gewoon doen dus. (bij defect kun je altijd nog RMA-en :P)

• mbvisiontt
Ik heb er nog nooit wat gekocht, maar wel een paar keer een winkel bekeken, en het ziet er wel allemaal netjes uit ja... Vriendelijk ook, dat beviel me wel. :)

Zeker een zaak waar ik iets zal kopen in de nabije toekomst.

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Van HA naar OM :)

• mbvisiontt
Op woensdag 18 juli 2001 13:06 schreef Kaj. het volgende:
Van HA naar OM :)
Het gaat toch om de service, niet om het product? :? :)

Pagina: 1