Aanschaf Sonos multiroom systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 219 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nurb
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 04-05 18:43
Als student ben ik deze zomervakantie flink aan het bijbeunen om mijn woning van een mooi Sonos speakersysteem te kunnen voorzien. Voor deze setup wil ik beginnen met;

• Sonos Beam
• 2x Sonos One

De Sonos Beam ga ik eind van deze maand aanschaffen. Eind volgende maand hoop ik de Sonos One’s hieraan toe te voegen. Elke euro die ik kan besparen is er weer één!

Daarmee de vraag of er weleens acties, aanbiedingen, studentenkorting, etc op deze apparatuur is. Of korting als je meerdere items in één bundel koopt wellicht? Heb een voucher van de mediamarkt voor €10,- korting, maar een % korting zou veel aantrekkelijker zijn natuurlijk!

Reden dat ik voor Sonos kies is het strakke compacte design, geluidskwaliteit en uiteraard de multiroom functie. Daarnaast werk ik uitsluitend met Apple apparatuur dus de toevoeging van Airplay 2 spreekt mij ook erg aan!

Alvast bedankt voor het meedenken ; )

[ Voor 6% gewijzigd door Nurb op 20-07-2018 12:23 ]

Once you go Mac, you'll never go back : )

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Tja, Google is je beste vriend. En je kan Aanbiedingen en Kortingscodes in de gaten houden. Maar simpelweg dit hier zo posten heeft geen nut en het topic voldoet niet aan de eisen die daar aan gesteld worden. Check Het algemeen beleid #topicplaatsen. Dit topic gaat dicht.

Dit topic is gesloten.