Ik had ter test iOS 12 beta 4 geïnstalleerd op mijn iPhone 7 128GB (ja, ik ken de risico's, vind het ook geen probleem om gegevens te verliezen). Nu wil ik downgraden naar iOS 11.4.1.
Dat gaat goed, totdat de telefoon opnieuw opstart. Ik kom dan in een wit scherm met zwart apple logo, waar staat 'Poging om gegevens te herstellen'. Dan gaat er een voortgangsbalk lopen, en dat eindigt in dat het herstel is mislukt.
Nu kan ik niets meer. Als ik de telefoon opnieuw opstart kom ik ook weer in het herstelproces.
Het enige wat volgens mij kan helpen is opnieuw iOS 11.4.1 installeren via DFU, maar ik krijg mijn telefoon met geen mogelijkheid in DFU. Dit komt nogal nauw, en ik heb het nu zeker 10 keer geprobeerd hem in DFU te krijgen, maar nog geen succes.
Ik volg de volgende stappen:
Heeft iemand een tip hoe ik uit dit herstelproces kan komen, of de gouden tip hoe zelfs een klungel als ik in DFU kan komen?
Thanks a lot!
Dat gaat goed, totdat de telefoon opnieuw opstart. Ik kom dan in een wit scherm met zwart apple logo, waar staat 'Poging om gegevens te herstellen'. Dan gaat er een voortgangsbalk lopen, en dat eindigt in dat het herstel is mislukt.
Nu kan ik niets meer. Als ik de telefoon opnieuw opstart kom ik ook weer in het herstelproces.
Het enige wat volgens mij kan helpen is opnieuw iOS 11.4.1 installeren via DFU, maar ik krijg mijn telefoon met geen mogelijkheid in DFU. Dit komt nogal nauw, en ik heb het nu zeker 10 keer geprobeerd hem in DFU te krijgen, maar nog geen succes.
Ik volg de volgende stappen:
- Sluit je toestel aan op een computer met de Lightning-kabel en zet deze vervolgens uit. Zorg dat iTunes actief is.
- Houd de sluimerknop drie seconden ingedrukt en blijf deze indrukken.
- Druk daarna op de volume-omlaag-knop en houd beide knoppen ongeveer 10 seconden ingedrukt.
- Het scherm moet daarbij zwart blijven. Zie je het Apple-logo, dan moet je de stappen opnieuw doorlopen.
- Laat de sluimerknop los, maar houd de volume-omlaag-knop nog 5 seconden vast. Krijg je een melding dat je je iPhone op iTunes moet aansluiten, dan moet je opnieuw beginnen.
- Heb je alle stappen correct uitgevoerd, dan blijft het scherm zwart en verschijnt er een boodschap op het computerscherm dat iTunes een iPhone in herstelmodus heeft aangetroffen.
Heeft iemand een tip hoe ik uit dit herstelproces kan komen, of de gouden tip hoe zelfs een klungel als ik in DFU kan komen?
Thanks a lot!
[ Voor 33% gewijzigd door Wtrdk op 20-07-2018 10:29 ]