Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoosW
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:56
Laat ik beginnen met alvast mijn excuses aanbieden als ik op de verkeerde plek gepost heb, maar ik kon geen andere meer aan Ring of Smarthome gerelateerde plaats vinden.

Ik heb serieuze problemen met onze Ring Deurbel, en vroeg me af of ik hier de enige in was of dat het een wijder verspreid probleem is.
Het probleem is dat heel veel 'Event' opnames niet meer beschikbaar zijn, via de app zijn sommige opnames dus wel werkend en sommige niet.
Dit is sinds een dag of drie, het begon met enkele events, maar het zijn er nu meerdere per dag :(
Als ik naar de webinterface ga, word het nog waziger, daar kan ik geen enkele video meer benaderen, en degene die in de app niet meer willen starten, geven een raar wazig niet bewegend plaatje met een fout melding.
In de app staat bij de niet spelende video ook geen >
Klinkt dat bekend?

Alvast bedankt voor de reacties.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/4M9DCSOvZCH52VpsSwcxAxwR/thumb.png
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/bKnb7ThZcUw8xKGfLTrAMtSN/thumb.png

In de app:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/gxRuS2k0zDRC2NaCZbgvsrIB/thumb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Misschien handig om dit gewoon bij Ring Support neer te leggen?

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoosW
DennusB schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 10:04:
Misschien handig om dit gewoon bij Ring Support neer te leggen?
Dat ga ik ook, maar wilde eerst weten of er meer met dit probleem zaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoosW
[Update]

Dit bleek dus een server side probleem te zijn, het is wat mijn installatie betreft opgelost, maar er zijn toch nog her en der op het net klachten van mensen die dit toch nog tegenkomen.

Ik was ook zwaar geïrriteerd met de website, maar dat bleek een codec probleem van Opera te zijn :/ Niet makkelijk te fixen, althans de oplossingen die op het net voorradig waren verhelpen mijn probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duivel666
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 28-11-2023
ik heb de ring 2 aan geschaft maar lukt mij niet als ik aanbel meteen het scherm opent wie kan mij helpen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanIJ
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 29-12-2024
Duivel666 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 16:03:
ik heb de ring 2 aan geschaft maar lukt mij niet als ik aanbel meteen het scherm opent wie kan mij helpen :(
Ik zie, dat je nog geen antwoord hebt gekregen en ook niet, dat je probleem opgelost is. Ik zit (zat?) met hetzelfde probleem en geef je een paar tips, die ik ben tegengekomen en die in individuele gevallen kunnen helpen. Ik ga er gemakshalve van uit, dat je WiFi-dekking bij de bel afdoende is.

Tips, apart of soms in combinatie in te voeren:

- Zet de energiebesparende functie op je telefoon uit (was bij mij niet voldoende, maar ik vraag me ook af of dat zinnig is. Ik heb namelijk ook de Ring-App op mijn Windows 10 computer met UTP bekabeling staan en daar kwam de verbinding ook traag tot stand.).
- Ring 2 werkt alleen met 2,4 GHz. Zorg ervoor, dat als je ook 5GHz op je router hebt, dat de SSID van de twee WiFi kanalen een verschillende naam hebben. Ook schijnt alleen kanaal-1 (of in elk geval een laag kanaal) goed te werken.Ik kom ook berichten tegen, dat alleen kanaal 13 niet goed lijktvte werken ..........
- Geef je bel een vast IP-adres (was bij mij niet voldoende, maar wel nodig in combinatie met de volgende tip). Je kunt dat vaste IP-adres ook bij de installatie instellen, maar later op de router toewijzen werkt (soms?) ook.
- Zet ALLE poorten naar dat IP-adres open (dat lijkt bij mij nu afdoende te zijn!) :). Alles werkt al een paar uur "als een zonnetje!"

[ Voor 4% gewijzigd door HanIJ op 09-03-2021 12:53 ]

Pagina: 1