Nadat ook mij Nexus 5X in een bootloop is gekomen en de winkel hem niet in de garantietermijn wil laten repareren, ben ik op zoek naar een nieuw toestel. Ik was tevreden met mijn Nexus, en had deze vooral uitgekozen voor zijn goede camera. Dit is dan weer de belangrijkste eis voor mijn nieuwe telefoon. Maar ik wil niet veel geld uitgeven voor de nieuwste Samsung bijvoorbeeld, mijn budget stopt echt bij €400 (liever €300). Daarom dacht ik aan een ouder model van Samsung, de S7, maar ik zag ook dat de Huawei P10 een aardig goede camera heeft.
Nu is mijn vraag: wat kan ik beter kiezen, een nieuwer model van Huawei? Of een 2 jaar oude Samsung S7?
Snelheid en alle nieuwe snufjes zijn voor mij geen eisen, maar ik wil wel dat mijn telefoon er na 2 jaar niet weer mee ophoudt. Zou toch fijn zijn als ik er een paar jaar langer mee kan doen.
Alvast bedankt voor jullie adviezen!
Nu is mijn vraag: wat kan ik beter kiezen, een nieuwer model van Huawei? Of een 2 jaar oude Samsung S7?
Snelheid en alle nieuwe snufjes zijn voor mij geen eisen, maar ik wil wel dat mijn telefoon er na 2 jaar niet weer mee ophoudt. Zou toch fijn zijn als ik er een paar jaar langer mee kan doen.
Alvast bedankt voor jullie adviezen!