Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Alle fotos weg op iPhone 7

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Audiq72017
  • Registratie: juni 2018
  • Laatst online: 06-12-2018
Beste,

Toen ik vanmorgen wakker werd en in mijn fotoalbum op mijn iPhone 7 keek, stonden daar nog 34 fotos in. Gisteravond waren dit er nog plusminus 7.500.
Ik heb niks met iCloud of wat dan ook gedaan sinds gisteravond, telefoon lag gewoon aan de lader op het nachtkastje :).
Iemand enig idee hoe het kan dat deze fotos verdwenen zijn, en hoe ik ze weer terug krijg?

Bedankt alvast.

Alle reacties

Acties:
  • +2Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 16:58

HKLM_

www.cloud23.nl

Hoe je ze terug kan krijgen: zet je backup terug

Ubiquiti • 2 site’s • 2x Unifi USG 3P • Unifi Switch 8 ports 60w • 2x Unifi AC-LR • 2x Unifi AC-Lite • Unifi CloudKey

• Audiq72017
  • Registratie: juni 2018
  • Laatst online: 06-12-2018
De laatste iCloud reservekopie is gemaakt om 2:58 vannacht. Kan het zijn dat daar iets is mis gegaan betreffende de fotos?
Die backup terug zetten dan?

• EWK
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

quote:
Audiq72017 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 09:34:
De laatste iCloud reservekopie is gemaakt om 2:58 vannacht. Kan het zijn dat daar iets is mis gegaan betreffende de fotos?
Die backup terug zetten dan?
Probeer het eens

We nominate you to find out and report back.

• SpoekGTi
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 20-04 22:58

SpoekGTi

wat nou 30 tekens..verdulleme

Staan je foto's nog wel in de iCloud? (inloggen op iCloud.com)

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• WhatsappHack
  • Registratie: mei 2011
  • Niet online
Herstart de telefoon eerst eens, en als de hele zooi in iCloud staat ipv op je toestel kan opnieuw inloggen nog wel eens helpen.

• timbaas01
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 14-12-2018
hey,

ik heb zojuist hetzelfde gehad. Keek net op mijn telefoon nog maar 50 foto's. Dus ik denk dit kan niet, ik zoeken naar verborgen foto's en verwijderde foto's maar niks. Heb de telefoon herstart en nog niks. Dus daarna telefoon opnieuw ingesteld en de backup van gisteren om 15:45 geinstalleerd. Alles terug behalve de foto's!! Ik heb echt geen idee waar ik ze zou moeten vinden. Iemand een idee?

• WhatsappHack
  • Registratie: mei 2011
  • Niet online
timbaas01 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 22:54:
hey,

ik heb zojuist hetzelfde gehad. Keek net op mijn telefoon nog maar 50 foto's. Dus ik denk dit kan niet, ik zoeken naar verborgen foto's en verwijderde foto's maar niks. Heb de telefoon herstart en nog niks. Dus daarna telefoon opnieuw ingesteld en de backup van gisteren om 15:45 geinstalleerd. Alles terug behalve de foto's!! Ik heb echt geen idee waar ik ze zou moeten vinden. Iemand een idee?
Gezien de Apple klantenservice open is zou ik lekker ff met ze bellen of chatten, daar heb je waarschijnlijk meer aan nu :P Mochten ze de oplossing hebben, post ‘t dan ff!

• BillSpaarbank
  • Registratie: januari 2005
  • Niet online
(jarig!)
Viel me vandaag ook op dat er in mijn iCloud een heleboel foto’s verdwenen zijn. Van bepaalde buitenland trips ben ik zo’n beetje 80% kwijt. Gelukkig staan de foto’s nog wel in Google foto’s, maar ben toch heel benieuwd waar de iCloud foto’s gebleven zijn.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

• SacredRose
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 10-04 09:28
Een iCloud backup terugzetten als de iCloud foto bibliotheek gebruikt wordt is veel werk voor iets waar de foto's niet mee terug zullen komen.

Login op iCloud.com en kijk of je de foto's daar ziet. Staan de foto's daar ook niet meer dan is het advies van WhatsappHack het beste en moet je met Apple bellen.

• SuBBaSS
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 10:56

SuBBaSS

-has Ryzen

SacredRose schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 10:54:
Een iCloud backup terugzetten als de iCloud foto bibliotheek gebruikt wordt is veel werk voor iets waar de foto's niet mee terug zullen komen.

Login op iCloud.com en kijk of je de foto's daar ziet. Staan de foto's daar ook niet meer dan is het advies van WhatsappHack het beste en moet je met Apple bellen.
En voor de zekerheid zelf even in de Foto's app in de map Albums>recent verwijderd kijken of ze daar toevallig niet staan.
Na verwijderen blijven ze daar 30 dagen beschikbaar. Daar heb je de apple helpdesk niet voor nodig. :Y)

En wat betreft de oorzaak: kan het toevallig zijn dat degenen die hier last van hebben eerder een uitgebreid icloud opslagabonnement hadden dat naar de gratis 5 GB teruggezet is?

SuBBaSS wijzigde deze reactie 15-12-2018 11:09 (13%)

| AMD Ryzen 5 2400G - MSI B450 Gaming Plus - 16GB Corsair Vengeance LPX 3,0 GHz | De track 'achter' mijn avatar. | Blogn00b |

• SacredRose
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 10-04 09:28
SuBBaSS schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 11:07:
[...]

En voor de zekerheid zelf even in de Foto's app in de map Albums>recent verwijderd kijken of ze daar toevallig niet staan.
Na verwijderen blijven ze daar 30 dagen beschikbaar. Daar heb je de apple helpdesk niet voor nodig. :Y)

En wat betreft de oorzaak: kan het toevallig zijn dat degenen die hier last van hebben eerder een uitgebreid icloud opslagabonnement hadden dat naar de gratis 5 GB teruggezet is?
De map recent verwijderd is inderdaad ook een goede om te controleren :P

• Mel33
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 15:20
Heb je hier iets aan, er staat ook een programma die fotos terug kan halen als de ruimte nog niet overschreven is op je iphone.

https://www.imyfone.com/i...-disappeared-from-iphone/

Mel33 wijzigde deze reactie 15-12-2018 11:27 (3%)

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Pagina: 1

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True