Toon posts:

4 fans fanbus schakeling

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
kan er voor mij iemand deze schakeling uitbreiden voor 4 fans.Welke kabel mag je doorlussen en zo van waar vertrekt elke kabel.Eventueel een nieuw tekeningetje maken of een heel gedetailleerde uitleg aub.

http://www.fanbus.com/thelab/Schematics/dv_512_dual_led.jpg

Verwijderd

wil je ze allemaal tegelijk schakelen? dus met een switch 4 fans? dan sluit je gewoon 4 fans aan op de draden waar nu 1 aan hangt, anders moet je gewoon vier keer dit schema maken en dat aan je voeding hangen...

Verwijderd

Topicstarter
ik wil het met vier schakelaars en dus acht lampjes doen.Maar kan ik dan zwart(aarding)niet gewoon doorlussen van de ene naar de andere plaats en bij welke kabel kan dat nog?
Ik kan toch niet 4 keer zon stekker van mijn voeding gebruiken.

• HurrI
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05 23:45

HurrI

No fear... I is here

zoals de layout van het plaatje de pin out van de stekker:
1 4
2 5
3 6
Dan lus je naar elke schakelaar pootje 1 door. En pootje 3,5 naar elke schakelaar. En overal de nul. Sterkte!

If it's just us, it seems like an awful waste of space

Verwijderd

je kan toch van af een stekker van je voeding (molex) 4 fans voeden, kan je dus ook 4 keer dit schema toepassen vanaf een molex

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-04 13:21

Mary Wana

keyboard nut

Op woensdag 18 juli 2001 03:11 schreef Hiro Shima het volgende:
wil je ze allemaal tegelijk schakelen? dus met een switch 4 fans? dan sluit je gewoon 4 fans aan op de draden waar nu 1 aan hangt, anders moet je gewoon vier keer dit schema maken en dat aan je voeding hangen...
dan zou ik wel een betere schakelaartje kopen , die dingen kunenn neit al te veel vermogen schakelen

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Pagina: 1