Dell XPS 15 9560 koppelen aan AOC AGON 352UCG

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een NVidia GeForce GTX 1050 kaart en zit met het volgende probleem:

Ik heb de laatste versie gedownload, inclusief NVidia GeForce Experience en nu ben ik dus opzoek naar de NVidia Control Panel, rechte muisknop op het bureaublad verwijst mij door naar NVidia Configuratiescherm waar vervolgens alleen het tabje 3D Instellingen zichtbaar is. Op een of andere manier is mijn control panel verdwenen en had al wel een vermoeden dat dit te maken heeft met de laatste windows 10 updates. Iemand een fix voor mij? of voldoende uitleg om dit probleem te verhelpen? Ik zou zo graag mijn Gsync willen testen van mijn nieuwe beeldscherm, maar ik kom helaas geen stap verder. Heb uiteraard alle drivers verwijderd, opnieuw geïnstalleerd maar tevergeefs. Wie kan mij helpen, ben er nu 3 avonden mee aan het 'klooien' geweest. Mijn dank is groot,

De laptop in kwestie is een DELL XPS 15 (9560 Touch 32 GHz)

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/a/XzpTRva

Ruud.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2018 22:42 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilweed
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 07-08 12:32

evilweed

Gaatjes vullen geen praatjes.

Al geprobeerd om de drivers opnieuw te installeren?
Eventueel udd alvorens herinstalleren.

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
evilweed schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 14:04:
Al geprobeerd om de drivers opnieuw te installeren?
Eventueel udd alvorens herinstalleren.
Ja, helaas alles al geprobeerd. Rest mij een complete nieuwe windows installatie? bvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilweed
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 07-08 12:32

evilweed

Gaatjes vullen geen praatjes.

https://www.reddit.com/r/...a_driver_37866_021417_is/
Er schijnen ook driver issue's te zijn maar die zijn van vorig jaar, je kan proberen die oudere driver te installeren.
Windows herinstalleren kan altijd nog ;)

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel