Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Deniseslot
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 19-07 19:38
Sinds een week of 2 gaat mijn batterij heel snel leeg. Mijn batterijgebruik staat vermeld dat Siri ergens tussen de 50% tot 25% mijn batterij gebruikt. Nu heb ik Siri helemaal uitgeschakeld. Ik heb zelfs alle apps binnen Siri ontkoppelt. Dit heeft niets geholpen. Is er een mogelijkheid Siri te verwijderen of echt uit te schakelen?

Deniseslot wijzigde deze reactie 19-07-2018 19:38 (4%)

Alle reacties

• frankym
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 13:33
@Deniseslot Heb je al een poging gedaan om je telefoon helemaal leeg te maken ?
Zonder apps terug tezetten?

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Compare Apples with Pears

@Deniseslot gebruik je org. Lader en kabel, of ?

Wis/herstel netwerkinstellingen in Algemeen ( weet wel dat je nu alle WiFi connecties verbreekt, en je overal waar je WiFi gebruikt, opnieuw moet inloggen)
Zorg dat de laadingang schoon en droog is van stof, en leg je toestel aan org laadsysteem. Druk home en powerbutton gelijk in en hou vast tot Apple teken verschijnt. Laat alles liggen tot +- 45 minuten na 100% batterij lading.
Wat is je huidig.e Batterij conditie ?
Batterij - Batterij conditie Beta

Eating Iron @Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True