Misleiding prijs Adata Ultimate SU800

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Op de frontpage staat onder het stukje "Het bekijken waard" een "Adata Ultimate SU800" aangeprezen.

In de tekst daaronder staat "De 256GB-versie is de beste koop als je op zoek bent naar een instapmodel-ssd", en een vanafprijs van € 36,95.

Zodra je op de link klikt, kom je bij product: Adata Ultimate SU800 terecht waarbij ineens blijkt dat de prijs van een 256 GB-versie € 59,50 is. De geadverteerde prijs van € 36,95 is van het 128 GB-model en is toch wel een vorm van misleiding. :(

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toxic_Dreams
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 07-10 11:56
Lijkt mij best logisch, het gaat over het product "Adata Ultimate SU800", de goedkoopste versie hiervan ( 128 GB ) kost dus €36,95. Zelf vinden ze kennelijk, dat de 256 GB versie de beste koop is. Het is inderdaad misschien 'slim' geplaatst, maar met iets beter lezen op zich ook wel begrijpelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

En de produkten ernaast ook allemaal "vanaf". En als je in de zoekfunctie een random produkt intikt, eerste hits ook allemaal "vanaf" de eerstgevonden produkten
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/kvRvuD0zZsIvU7yQcMWQCKbY/medium.jpg
Geen idee wat nou precies het issue is; bijna alle produkten hebben een vanaf-prijs. Zelfs de redactie-reviews zoals de C8 TV staat in de conclusie ook "vanaf".
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/SjxYc7vIXWAYTg6Ba3gA5UCh/medium.jpg

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
MAX3400 schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 17:56:
En de produkten ernaast ook allemaal "vanaf". En als je in de zoekfunctie een random produkt intikt, eerste hits ook allemaal "vanaf" de eerstgevonden produkten
[afbeelding]
Geen idee wat nou precies het issue is; bijna alle produkten hebben een vanaf-prijs. Zelfs de redactie-reviews zoals de C8 TV staat in de conclusie ook "vanaf".
[afbeelding]
Maar daar staat niet expliciet een grootte genoemd. Bij de advertentie die ik aangeeft staat duidelijk "256 GB" genoemd, terwijl de vanafprijs eigenlijk voor de productserie geldt.

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:17

Mooijekind

Manager Product Content
Ik heb bewust de 256GB genoemd omdat deze was meegenomen in de Best Buy Guide . De vanaf prijs geldt idd voor de goedkoopste van alle aan elkaar gekoppelde producten.
Nooit bij stil gestaan dat dit verkeerd kon overkomen.

Gelukkig mag ik vandaag 3 nieuwe items plaatsen en zal deze verdwijnen :-)