Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop max 500 euro voor mijn oom.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Kellso
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 25-05 02:58
Wat ga je met je laptop doen? Hallo, ik moet een laptop kopen voor mijn oom die hij gaat gebruiken in de vrachtwagen en thuis (eerste computer)
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen? Windows, Voor werk en thuis, iets simpels wat niet te traag is.

Wat is je budget? Max 500 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen? Ja in de vrachtwagen

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren Geen zolang het maar een betrouwbaar merk is.
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
Deze laptops vielen mij op maar als ik iets beter vind dan ga ik daar voor:
https://www.informatique.nl/187889/a...ee-laptop.html
https://www.coolblue.nl/product/7807...-523-81vf.html

Edit: Dit is misschien beter. Lenovo: https://www.bol.com/nl/p/...-6-inch/9200000087551532/

Alvast bedankt voor de hulp!

[ Voor 7% gewijzigd door Kellso op 19-07-2018 18:19 ]

Alle reacties

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Je zou ook eens kunnen in Vraag en Aanbod, genoeg zakelijke laptops die ook op de batterij en specificaties nog lang meegaan, garantie hebben en misschien beter bij je budget passen. Zeker als je deze voor werk gebruikt in de vrachtwagen.

Moet deze ook tegen een stootje kunnen?

• Kellso
HollowGamer schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 17:24:
Je zou ook eens kunnen in Vraag en Aanbod, genoeg zakelijke laptops die ook op de batterij en specificaties nog lang meegaan, garantie hebben en misschien beter bij je budget passen. Zeker als je deze voor werk gebruikt in de vrachtwagen.

Moet deze ook tegen een stootje kunnen?
Mijn oom wilt dat het nieuw is, het hoeft niet perse tegen een stootje te kunnen aangezien hij goed met spullen omgaat en de laptop veilig zal staan.

• hjkv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-11 15:06
In een vrachtwagen krijgt zo'n laptop continu trillingen. Zo'n mediamarkt dingetje trilt met hooguit een jaar uit elkaar. Zakelijke laptops voldoen meestal aan MIL-STD 810G, wat oa weerstand tegen trillingen inhoudt.

Ik zou inderdaad voor iets refurbished gaan met SSD. Als je per se nieuw wilt, kun je kijken naar bv. een ThinkPad L580. Die is wel buiten budget. Ik dacht dat ze rond de €800 beginnen.

• Kellso
Ik denk dat de trillingen reuze zullen meevallen in zijn vrachtwagen.

• jerry-c
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-11 09:28
Zolang de laptop dichtgeklapt vervoerd word heeft die echt geen last van trillingen in een hedendaagse vrachtwagen. Opengeklapt gaan de scharnieren het wel snel opgeven.

Kwa specificaties is de acer het beste (ssd + hdd) naar mijn mening(coolblue link is dood) . Echter zou ik gaan voor een 14 inch laptop. Ook heb ik geen goede ervaring met acer.

500 euro voor een vlotte bruikbare laptop is niet heel erg veel maar ik denk dat het met wat zoeken wel mogelijk is. Ik heb zelf een klein jaar terug de pricewatch: Lenovo Ideapad 520s-14IKB (80X200ERMH) aangeschaft voor mijn pa, die is 100 euro meer maar je hebt dan wel een stuk meer laptop in je handen. Tot dusver zijn we er ook erg tevreden over.
Pagina: 1