Toon posts:

Advies gevraagd aansluiting meerdere consoles en PS4 vraag

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag, ik hoop dat jullie me kunnen helpen , ik zie door de bomen het bos niet meer.

Ik heb een samsung type UE40EH5300 tv in de woonkamer. Momenteel zit op HDMI poort 1 het kastje van de motorola tv. en ik wissel steeds de kabel in HDMI poort 2 voor gebruik van de chromecast ( netflix) en de PS4.

Ik wil graag mijn SNES mini ( komt morgen binnen) , PS2 en Wii ook aansluiten. Dus ik had na wat leeswerk bedacht dat ik een HDMI switch/ schakelaar nodig heb hiervoor. minimaal 5, (misschien 8 poorten met oog op toekomst?) en ik wil niet meer wisselen van kabel zodat de kinderen ook zelf kunnen spelen.

welke switch is aan te bevelen? welke kabels heb ik nodig om de Wii en PS2 aan te sluiten, of kan ik die beter direct op de tv zetten? de Scartkabel is bezet, maar er zijn nog wat audio en video poorten open.
Ik heb graag een betrouwbare switch, die goed beeld en audio levert, ik ben nogal gevoelig blijkbaar. :(

Een tweede wellicht vreemde vraag: ik heb dus een PS4 gekocht, om zelf ook op te gamen. Helaas, als het ding aanstaat, maakt niet uit welk spel ik erin doe. binnen 5 minuten ben ik kotsmisselijk, en krijg ik steeds meer koppijn. Beetje zonde dat ik een nieuwe console met extra accessoires heb gekocht, en alleen de kinderen kunnen ermee spelen, en dan als ik niet in de kamer ben. :(
DVD's kan ik kijken zonder misselijk te worden. gek genoeg. Laatst nog alle seizoenen van Buffy :)
Heeft iemand hier ervaring mee? helpt het om een andere tv te kopen of ben ik gewoon de sjaak en kan ik niet spelen met mijn PS4? Ik heb gegoogled, er zijn wel mensen die dit ook ervaren, heb helaas niet een eventuele oplossing kunnen vinden.

Daarom wil ik dus de andere consoles ook aansluiten, daar wordt ik tenminste niet ziek van.
Hartelijk dank voor het lezen en eventuele tips.

bedankt! ik heb ergens in een draadje een goede receiver gevonden, dus wellicht die route proberen. instellingen van de tv, heb ik al mee gestoeid inderdaad. Dynamic, wordt ik direct ziek van, dus hij staat op een rustigere optie. benen altijd op de grond :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2018 12:50 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:15
Wat betreft je motin-sickness: zet de tv op game-instellingen (of PC), dat vermindert wellicht de input-lag wat en is het beter te pruimen. Zit je ook rechtop met beide voeten op de grond?

Gewenning kan je motion-sickness ook verbeteren, maar dan moet je dat langzaam opbouwen.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Switches zijn (inherent) minder luxe en vrij prijzig als je 8x HDMI2.0 zou willen hebben bijvoorbeeld.

Geen idee hoe nu je geluid loopt maar een receiver is misschien een slimmere oplossing?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof