Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilltris
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06-2023
Zouden jullie eens met mij mee willen denken?
Ik heb sinds kort een Huawei P-smart. Tijdens de lunchpauze op het werk loop ik meestal een rondje met wat collega's. Sinds afgelopen maandag zijn er elke vreemde dingen gebeurt tijdens dit rondje (op telefoon gebied).
M'n telefoon zit in m'n rechterzak. Meestal draag ik een spijkerbroek die niet al te strak zit.
  • Maandag kwam ik terug van het lopen en hoorde ik japanse stemmen uit m'n broezak komen. M'n telefoon had een filmpje van de anime Naruto opgezet.
  • Dinsdag bleek mijn telefoon m'n vriendin gebeld te hebben met een klassiek broekzak gesprekje.
  • Woensdag kwam ik terug op kantoor en bleek ik zeven weken geleden twee afspraken te hebben gemist 'Lochem' en 'Roze' en morgen zou ik een afspraak ', b, oh Lockheed z' hebben. Deze zijn door m'n telefoon aangemaakt.
  • Vandaag, donderdag, hoorde ik tijdens het lopen allerlei verschillende geluiden uit m'n broek komen. M'n telefoon vond het hoog tijd dat ik een nieuwe beltoon zou gaan gebruiken en was alvast bezig een selectie te maken.
Nu vraag ik me af, hoe kan het dat ik m'n telefoon tijdens het lopen unlock en dat het scherm ook nog eens dingen registreert. Of zouden het voice commando's kunnen zijn die de telefoon denkt te horen? Als schermbeveiliging gebruik ik een vier cijferige code en de vingerafdruk scanner achterop kent twee vingers. Ik gebruik geen hoesje en tijdens het fietsen bijvoorbeeld zit de telefoon in dezelfde broekzak maar gebeurt er, tot nu toe, niets vreemds.