AIO gezocht met touchscreen voor bar

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmeah
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-03 13:17
Ik ben op zoek naar een AIO-computer voor in een bar waar met een custom stuk barsoftware de bestellingen worden ingevoerd en afgerekend.

Vereisten zijn, snelheid, en een wall mount heeft (VESA) touchscreen en rond de 23"

gek genoeg is dat nog best lastig te vinden. Ik heb gekeken naar de Acer Aspire Z-series, maar die schijnen allemaal geen wallmount te hebben. Ook de HP all-in-one series niet, voor zover ik het kan beoordelen.

Het is helaas geen pricewatch filter, dus ik ben nu de sites allemaal aan het doorlopen en de plaatjes aan het aflopen, omdat er vaak op de sites niet bij staat of hij VESA bevestigbaar is.

Heeft er iemand misschien tips? Alle hulp is welkom.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelvt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-09 15:54

michaelvt

Tweaky Gonzalez

Kijk eens bij all in ones van EloTouch -> deze zijn bedoeld voor in dit soort omgevingen. Let ook op het type touch dat je wilt gebruiken. Als je handen nat zijn zal een PCAP scherm bijvoorbeeld niet lekker werken, dan zou je kunnen kijken naar een resistive scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmeah
michaelvt schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 11:37:
Kijk eens bij all in ones van EloTouch -> deze zijn bedoeld voor in dit soort omgevingen. Let ook op het type touch dat je wilt gebruiken. Als je handen nat zijn zal een PCAP scherm bijvoorbeeld niet lekker werken, dan zou je kunnen kijken naar een resistive scherm.
dank voor de tip, die lijken alleen niet veel groter dan 20" inch te gaan, ietwat kleiner dan ik in gedachten had.

qua touchscreen is het allemaal prima, we hebben het nu gedaan met een simpele Acer Aspire Z1-623 (die helaas niet meer leverbaar is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverloadOfRed
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:12

OverloadOfRed

Bla, blabla

Is het een custom softwarepakket wat zelf gemaakt is en alleen op windows of iets in die richting gaat werken? Lijkt me in dit geval handiger om ergens bij een leverancier of de leverancier van de software zelfs een apparaat te bestellen wat hiervoor is gemaakt.
Touchscreen aoi's zijn meestal bedoeld voor schone vingertjes, niet voor nattigheid of met een pen er op klikken (wat in bars/restaurants vaker het geval is)

Ik ben chatman, supersnel met MSN. Er is niemand die me niet kent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmeah
zelf gemaakt en op windows. elke aio voldoet wat dat betreft.
OverloadOfRed schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 13:09:
Is het een custom softwarepakket wat zelf gemaakt is en alleen op windows of iets in die richting gaat werken? Lijkt me in dit geval handiger om ergens bij een leverancier of de leverancier van de software zelfs een apparaat te bestellen wat hiervoor is gemaakt.
Touchscreen aoi's zijn meestal bedoeld voor schone vingertjes, niet voor nattigheid of met een pen er op klikken (wat in bars/restaurants vaker het geval is)
alleen op windows, wel helemaal zelf gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmeah
de grootte mag toch een stuk kleiner, dus mijn oog is gevallen op de Asus EeeTop A4110

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 26-09 23:21
Dat gaat toch allemaal binnen no time kapot? Helemaal dat ding, ziet er echt totaal niet stevig uit.
En ik weet niet hoe zwaar de software is, maar de kans dat dit een beetje een leuke ervaring gaat geven is ontzettend klein, het is gewoon vrij langzaam.

Ik zou gewoon wat meer uitgeven, en een apparaat kopen wat ontworpen is met deze omgevingen in gedachte.

[ Voor 27% gewijzigd door WEBGAMING op 20-07-2018 09:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-09 18:15

heuveltje

KoelkastFilosoof

Timmeah schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 09:21:
de grootte mag toch een stuk kleiner, dus mijn oog is gevallen op de Asus EeeTop A4110
Je eist snelheid en een snelheid, en rond 23"scherm..
Dus is je keus gevallen op iets met een 15"scherm en Intel Celeron N3150 :?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmeah
de grootte bleek later zo klein mogelijk, dus iets van 15" is prima. Het is de versie met een J3160, het gaat erom dat hij ophangbaar is.

ik heb toch nog verder gekeken en zie ook van Elo Touch, de Elo Touch Solution E353362

j1900 celeron met 4gb intern, wel een ssd met een resolutie van 1366 x 768

die lijkt me dan toch iets beter inderdaad dan het asus gevalletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 26-09 23:21
Weet je echt zeker dat de software hier soepel op gaat lopen?

Als je bij een bar iets moet afrekenen, en je zit te klooien omdat de software langzaam is, schiet het natuurlijk absoluut niet op.
Pagina: 1