Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torrie1978
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-01 19:12
Goede morgen

Ook ben op zoek naar aanbieders die abonnementen aanbieden voor mijn 4g dongel die ik in de auto heb. En normaal sim only mag bij de meeste aanbieders volgens mij niet omdat 06 nummers niet mogen uit gegeven voor alleen data gebruik.
Dus ben ik op zoek naar een net zo betaalbaar abonnement als de meeste sim only zijn. 2gb data is meer dan voldoende. Of weet iemand bij welke aanbieder van sim only je sim kaart wel gebuikt mag worden voor mijn doeleinde.

Bvd

Beste antwoord (via torrie1978 op 20-07-2018 20:35)

• Luinwethion
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-01 19:58
Welke mobiel provider heb je nu? Volgens mij hebben Vodafone en T-Mobile abonnementen vormen waar je een extra simkaart kan vragen voor een tablet of andere M2M toepassingen.

Dan deel je gewoon je huidige bundel en hoef je geen extra abonnement te nemen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:11

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@torrie1978 op Tweakers verwachten we wat maten van eigen inzet. Ik kan echter aan jou topic niet zien wat je zelf al gevonden hebt? Zou je dat kunnen toevoegen aan je openingspost?

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Luinwethion
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-01 19:58
Welke mobiel provider heb je nu? Volgens mij hebben Vodafone en T-Mobile abonnementen vormen waar je een extra simkaart kan vragen voor een tablet of andere M2M toepassingen.

Dan deel je gewoon je huidige bundel en hoef je geen extra abonnement te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:12
KPN biedt 1GB voor 5 euro aan als je al KPN klant bent (KPN compleet dus).

https://mobielshop.kpn.co...iel-internet/basis/1-jaar.

Je kan eventueel met je MB's naar je 097 nummer kunnen sturen. Dat doe ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-04 18:58
Als je XS4ALL klant bent voor vast internet, dan heb je de mogelijkheid om een gratis simkaart met maandelijks 500mb te krijgen. Ook voor niet-klanten bieden ze data-only simkaarten aan met een 097-nummer via het KPN 4G-netwerk. Bundels van 500mb, 1gb en 10gb geloof ik, in de hele EU geldig. Na verbruik van databundel wordt je snelheid verlaagd, maar mag je 'onbeperkt' verder internetten. Wellicht is dat een optie?

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torrie1978
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-01 19:12
Bedankt allemaal voor de reacties. Ik heb idd Vodafone en bij hun kun je dus een multi data sim aanvragen. Je krijgt dan een 2e simkaart voor het gebruik in andere toestellen dan een telefoon. Deze kaart kost 5 euro per maand en dan krijg je er dus 1GB aan data bundel extra bij. Indien je een Red Super of Black abonnement hebt dan is deze simkaart ook nog eens gratis.
Pagina: 1