Android TV rond 500 euro (België, met ecocheques)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thisischrys
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22-07 11:47
Ik zoek een?
Android TV

Wat is je budget?
Ik heb +- 500 euro ecocheques, max 550

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Mijn huidige TV is eentje die 5 jaar geleden gratis was bij Proximus die ik van mijn ouders gekregen heb. 84cm, crappy Samsung smarttv platform, niet echt goed in snelle bewegende beelden. Ik wil gewoon iets "beters" binnen budget, liefst met Android TV. Wordt voornamelijk gebruikt voor Netflix/series

Wat heb je zelf al gevonden?
De pricewatch is niet echt een hulp in deze, buiten coolblue kan ik nergens met ecocheques betalen zover ik weet. Ik weet ook niet zeker hoeveel mensen hier bij gaan kunnen helpen gezien waar ze ecocheques aannemen niet altijd even duidelijk is.
Bij Vandenborre verkopen ze de Thomson 49UC6406. Bij de Krefel hebben ze de Philips 50PUS6262 maar ik ben niet zeker of die Android is. Ik kan overal binnen Belgie verplaatsen als iemand ergens een goede actie weet.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje lui dit.
Je kunt zelf gaan zoeken naar een geschikte tv, zeg een model of 3 binnen je budget.
En dat kan prima via de pricewatch.
Vervolgens kun je dan zelf een rijtje winkels maken in België waar ze ecocheques accepteren en daar gaan zoeken naar je 3 modellen.
Als je dat voorwerk doet zullen genoeg mensen je nog kunnen helpen met vragen over die modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:04

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Dat idd. Je wilt graag volop keuze maar bent beperkt door de winkels die je cheques accepteren. Kun je twee dingen doen: zelf lappen, ecozut voor iets anders gebruiken en daardoor echt vrije keuze, of accepteren dat het is wat het is en het doen met het mogelijke aanbod.

Bovendien is ecocheques iets wat we in NL niet kennen (boeit ook niet verder) dus weinig nederlanders zullen je kunnen helpen. Of willen helpen, bij gebrek aan eigen inzet ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)