Vraag

• amyrianne
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 15-08-2018
hallo allemaal, een tijdje wil de wifi van mijn ipad niet aan (het knopje blijft grijs). ik las op internet dat ik de ipad dan terug naar fabrieks-instellingen moet zetten. Ze vragen dan eerst mijn ontgrendel-code en vervolgens een andere code (die code heb ik nooit moeten opgeven, dus die weet ik niet). ik heb toen op internet gelezen dat ik hem naar fabrieks-instellingen kan zetten via mijn macbook. als ik hem dan aansluit zegt hij dat ik zoek mijn ipad moet uitschakelen via mijn ipad. maar doordat de wifi niet aan wil kan ik die niet uitschakelen. heeft iemand tips voor mij?
...

de software die mijn ipad gebruikt weet ik niet omdat ik niet bij die informatie kan komen door de wifi.
...

hierboven staat beschreven wat ik heb geprobeerd
...

Alle reacties

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03:03
Die 'andere code' is het wachtwoord van je Apple ID. Dat is een Apple account wat het apparaat koppelt aan de gebruiker. Dit wachtwoord heb je beslist moeten opgeven toen je jezelf voor het eerst aanmeldde op je iPad en deze heb je ook nodig als je een nieuwe app wilt downloaden.

Je komt hier echt niet onderuit: dit wachtwoord heb je nodig. Dus, gebruik de 'wachtwoord vergeten' functionaliteit op appleid.apple.com of zorg er op een andere manier voor dat je dit wachtwoord terugkrijgt. Misschien heb je de iPad gekregen of tweedehands gekocht en staat hij nog op het account van de oorspronkelijke eigenaar. Dan moet de oorspronkelijke eigenaar het wachtwoord komen invoeren...

• Plisson
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:01
Op de website van Apple staat uitgelegd hoe je het kan uitschakelen.

https://support.apple.com/kb/PH2702?locale=nl_NL
Log in bij iCloud.com met diens Apple ID.

Ga naar 'Zoek mijn iPhone'.

Klik op 'Alle apparaten' boven in het scherm.
Selecteer het apparaat dat u wilt verwijderen uit iCloud.

Klik indien nodig op 'Wis [apparaat]'. (Deze stap kan je overslaan.)

Klik op 'Verwijder uit account'.
Nadat je dit gedaan hebt, kan je via iTunes je iPad herstellen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-05 19:28

Geronimous

Moderator Spielerij
Hoeft niet eens, je kunt de iPad ook in Herstelmodus zetten... Let wel: het Activeringsslot is dan wel nog actief, en zul je na het herstellen van je iPad naar fabrieksinstellingen wel moeten ontgrendelen.

https://support.apple.com/nl-nl/HT201263

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee