Schokkerig beeld snelle beelden films/Netflix

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djm008
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 16-03-2022
Bij snelle beelden lijkt het alsof mijn Samsung Ue46d8000 soms een heel klein beetje schokkerig beeld geeft. Vooral bij films/Netflix.

De opnames zien er ook een beetje uit alsof het met een homevideo camera is opgenomen. Alsof je achter de schermen kijkt.

Nieuwste firmware zit erop, ik heb daarvoor als naar fabrieksinstellingen gereset. Tv is aangesloten op de Mediabox van Ziggo.

Ik heb geen idee wat ik met de instellingen moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:08
Auto Motion Plus en Digital Clean View uitgeschakeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djm008
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 16-03-2022
Led motion Plus staat uit. Digital clean view kan ik nergens vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:55
Kijk je netflix via de Horizon, of via een app op de TV? De Horizon speelt 24Hz namelijk af op 50Hz wat er voor zorgt dat niet alle frames even lang duren. Als je hier gevoelig voor bent kun je dat als schokkerig ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09:24

Major_ton

Shoot!

djm008 schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 21:58:
Bij snelle beelden lijkt het alsof mijn Samsung Ue46d8000 soms een heel klein beetje schokkerig beeld geeft. Vooral bij films/Netflix.

De opnames zien er ook een beetje uit alsof het met een homevideo camera is opgenomen. Alsof je achter de schermen kijkt.

Nieuwste firmware zit erop, ik heb daarvoor als naar fabrieksinstellingen gereset. Tv is aangesloten op de Mediabox van Ziggo.

Ik heb geen idee wat ik met de instellingen moet doen.
Misschien is het handiger om al je vragen te bundelen in één topic ipv voor elke dingetje een geheel nieuw topic openen?

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-07 08:32

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Kruisbestuiven? Ander apparaat aansluiten zoals een PC en daar ook Netflix op starten. Of andere media met dezelfde framerate.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• road rebel
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-07 21:26
Films op 24hz zijn altijd een beetje schokkerig. Hoe beter de tv hoe meer het opvalt, dit zou het kunnen zijn (op voorwaarde dat Netflix op 24 Hz afspeelt en tv correct ingesteld staat en er geen 50Hz van gaat maken.)

Home video effect (soap opera effect) is wanneer het beeld te vloeiend lijkt, het lijkt te echt en niet op een film en kom door beeldverbeteraars. Is dit wat je ziet?
Pagina: 1