Hallo Tweakers,
Ondanks dat hier bij het template staat of ik minimaal aan 1 van deze vragen antwoord wil geven, heb ik het gevoel dat het niet heel erg mijn vraag beschrijft. Dus sorry aan alle mods, ik zal mijn best doen om op eigen houtje zo een net mogelijk topic op te zetten
Ik lees hier af en toe even tussen neus en lippen door, dat iemand even snel iets zegt over dat ram niet hoger dan 2666 mhz draait (in combinatie met ryzen). Ik heb dus bij deze even een vraagje, en ik hoop dat mensen die het ook niet meer zo zeker weten (of er in het algemeen niks van snappen, mag natuurlijk ook
).
Dus even ter verheldering:
Ondanks dat ik heel erg veel respect heb voor alle experts op dit gebied en mensen die er echt alles van weten en al 10 jaar hier vaste klant op tweakers zijn en tegelijkertijd bijna zonder er bij na te hoeven denken een pc samenstellen en hem in elkaar zetten, zou ik (en waarschijnlijk ook de andere mensen die de weg kwijt zijn/het niet begrijpen) heel erg graag een duidelijk antwoord hebben in de eerste plaats, het liefst zonder het woord maar/ de kans bestaat dat
extra informatie vind ik geweldig, misschien kan ik dan op een gegeven moment zelf ook mensen helpen, maar op de eerste plaats dus een antwoord: Werkt deze combinatie, puur ter voorbeeld (en omdat ik zelf deze onderdelen in gedachten heb..... beetje eigen belang
) gewoon netjes op 3000mhz, of moet je er inderdaad dingen aan veranderen.
De betreffende onderdelen:
pricewatch: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15
pricewatch: Asus Prime B350-Plus
pricewatch: AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed
Een simpel antwoord+ extra uitleg zou dus ideaal zijn.
(Is dit een beetje een net topic? Nog tips?)
Ondanks dat hier bij het template staat of ik minimaal aan 1 van deze vragen antwoord wil geven, heb ik het gevoel dat het niet heel erg mijn vraag beschrijft. Dus sorry aan alle mods, ik zal mijn best doen om op eigen houtje zo een net mogelijk topic op te zetten
Ik lees hier af en toe even tussen neus en lippen door, dat iemand even snel iets zegt over dat ram niet hoger dan 2666 mhz draait (in combinatie met ryzen). Ik heb dus bij deze even een vraagje, en ik hoop dat mensen die het ook niet meer zo zeker weten (of er in het algemeen niks van snappen, mag natuurlijk ook
Dus even ter verheldering:
Ondanks dat ik heel erg veel respect heb voor alle experts op dit gebied en mensen die er echt alles van weten en al 10 jaar hier vaste klant op tweakers zijn en tegelijkertijd bijna zonder er bij na te hoeven denken een pc samenstellen en hem in elkaar zetten, zou ik (en waarschijnlijk ook de andere mensen die de weg kwijt zijn/het niet begrijpen) heel erg graag een duidelijk antwoord hebben in de eerste plaats, het liefst zonder het woord maar/ de kans bestaat dat
De betreffende onderdelen:
pricewatch: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15
pricewatch: Asus Prime B350-Plus
pricewatch: AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed
Een simpel antwoord+ extra uitleg zou dus ideaal zijn.
(Is dit een beetje een net topic? Nog tips?)
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2018 21:00 . Reden: Vergeetachtige ik was vergeten de betreffende onderdelen erbij te zetten. Sorry :) ]