Hallohallo, ik ben op zoek naar een laptop van 13.3 inch tot 15.6 inch. Omdat ik hem thuis wil aansluiten op de aorus gaming box (met gtx 1080) ben ik opzoek naar een laptop met de volle 4 pcie lanes in the thunderbolt port. Om cpu bottleneck te vermeiden schijnt de intel 8e generatie i7 processors goed te zijn.
Er hoeft geen dedicated gpu in te zitten, liever niet zelfs omdat ik graag een lichte laptop wil zodat hij makkelijk mee kan.
Jammer genoeg is de keuze nog niet zo groot, maar na een tijdje zoeken ben ik de Asus ZenBook S UX391UA-EG007T tegen gekomen op coolblue. Leek mij voor de prijs een zeer degelijke optie, alleen staat er nergens of de thunderbolt poort gebruik maakt van 4 pcie lijnen.
Wat ga je met je laptop doen?
Wat lichtere taken voor on the go, en thuis aansluiten op een externe gpu (aorus gaming box met gtx 1080)
Wat is je budget?
gelieve onder de 1500 (het liefst rond de 1200)
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
ja, dagelijks
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
nee
Er hoeft geen dedicated gpu in te zitten, liever niet zelfs omdat ik graag een lichte laptop wil zodat hij makkelijk mee kan.
Jammer genoeg is de keuze nog niet zo groot, maar na een tijdje zoeken ben ik de Asus ZenBook S UX391UA-EG007T tegen gekomen op coolblue. Leek mij voor de prijs een zeer degelijke optie, alleen staat er nergens of de thunderbolt poort gebruik maakt van 4 pcie lijnen.
Wat ga je met je laptop doen?
Wat lichtere taken voor on the go, en thuis aansluiten op een externe gpu (aorus gaming box met gtx 1080)
Wat is je budget?
gelieve onder de 1500 (het liefst rond de 1200)
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
ja, dagelijks
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
nee