Vraag

• Sjitter
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11:41
De samsung s9 dual sim kost momenteel 569 in de pricewatch en er is ook nog een lopende cashbackactie met 100 euro retour op bovengenoemd model. Nu was mijn vraag of iemand weet of die 100 euro daar nog een keer vanaf gaat en of de webshops Nederlandse samsungs leveren, want geimporteerde modellen hebben een afwijkende EAN nummer en komen dus niet in aanmerking voor de cashback. Ik hoor graag jullie advies

Alle reacties

• Ex Nunc
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online

Ex Nunc

Concedo nulli

Alleen bij de deelnemende winkels, zoals de actie zelf ook aangeeft. Die kan je simpel opzoeken en als die voor 569,- in de Pricewatch staat, dan moet je genoeg weten.

Ook simpel op te lossen met een mail naar de verkoper. Staat de EAN die zij jou teruggeven op de lijst, dan zit je waarschijnlijk ook wel goed. Ik zou zeggen, lees de actievoorwaarden van Samsung goed door.

[ Voor 38% gewijzigd door Ex Nunc op 18-07-2018 18:22 ]

Si vis pacem, para bellum

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
In de actievoorwaarden van Samsung staat duidelijk, dat het toestel een van de genoemde EAN codes moet hebben én gekocht moet zijn bij een van de deelnemende winkels.

Dus zelfs wanneer bij een andere winkel de EAN code overeenkomt met de actievoorwaarden, geldt de actie niet voor dat betreffende toestel, je moet immers ook het aankoopbewijs uploaden.

Deelnemende winkels zijn te vinden op de actiepagina: https://my-samsung.com/nl/mysamsung/offers/#/26K3RYY9DNUWX/

Lang verhaal kort: nee, die €100 gaat niet nog eens af van de € 569, want betreffende shop neemt niet deel aan de actie, net als de andere vier, die momenteel als goedkoopste in de Pricewatch staan.

[ Voor 26% gewijzigd door Marly op 18-07-2018 19:34 . Reden: aanvulling ]