Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodocus2
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-07-2018
Mijn vraag
...
Tot mijn verbazing kan ik op de NL website van TP-Link, de SG105E en SG108E niet vinden. Wel op de US website, en daar wordt ook nog eens beschreven dat er 4 verschillende hardware versies zijn. In Nederland kan ik deze switches gewoon overal kopen, maar welke hardware versie krijg ik dan? En wat is het verschil tussen de verschillende versies? Ik heb op deze manier nog maar weinig vertrouwen in TP-Link. :(
...

...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-09 13:08

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mogelijk dat Carmen van @TP-Link antwoord heeft? En anders even een winkel bellen om na te vragen welke revisie te hebben?

Alternatief; koop Netgear. Kost evenveel, doet hetzelfde maar minder revisie-verwarring.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:00
Het verschil tussen de 5 en de 8 is het aantal beschikbare poorten? Daarnaast lijkt deze pagina voldoende info te bieden: https://www.tp-link.com/nl/products/biz-list-41.html

De E staat voor easy smart Switch
De P voor Power over Ethernet

En geen vertrouwen in iets hebben door gebrek aan inzet, kan je TP link niet verwijten.

[ Voor 95% gewijzigd door Lumics op 18-07-2018 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodocus2
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-07-2018
Alsjeblieft, dat vraag ik niet. Van zowel de SG105E en SG108E blijken vier hardware versies te zijn in de US.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:00
jodocus2 schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 16:38:
Alsjeblieft, dat vraag ik niet.
Volgens mij wel:
Tot mijn verbazing kan ik op de NL website van TP-Link, de SG105E en SG108E niet vinden
Revisie info: https://www.tp-link.com/nl/download/TL-SG105E.html

Maar graag gedaan. Succes.

[ Voor 14% gewijzigd door Lumics op 18-07-2018 16:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-09 13:08

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hortz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:22
Waarschijnlijk omdat ze bij de Nederlandse website onder SOHO switches(Of bij zakelijk -> Jetstream switches) staan (eerst onder netwerkuitbreiding) en op de Amerikaanse website gewoon onder Home -> Switches.

Verder kan ik niet een simpel overzicht vinden van de hardware versies, maar het lijkt me gewoon dat je de meest recente krijgt (De V4, je kan het vinden bij het serial number volgens hun website). Hoe nieuwer de versie hoe meer features deze natuurlijk heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:32
Je moet het denk ik een beetje als boeken zien.

Eerste druk, tweede druk enz.
Voor de Xbox zijn ook diverse revisies gemaakt.

De nieuwe revisie kan te maken hebben met componenten beschikbaarheid te maken hebben. Of een bepaald component is minder betrouwbaar dan het nieuwe component. Beter ontwerp van het mainboard enz.

Apparaat werkt het zelfde prestaties zouden gelijk moeten zijn. Meestal tenzij nig niet uitverkocht zou je alleen de laatste revisie in de winkel moeten krijgen. Sommige winkels houden wat versies achter de hand.

A Soldiers manual and a pair of boots.

Pagina: 1