Alleen Nederlanders kunnen een abonnement nemen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinJ1995
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-02 21:56
Ik lees Tweakers dagelijks, en het de enige Nederlandstalige website die ik regelmatig bezoek. Ik vond het dan ook wel passelijk om een bijdrage te doen, en wilde dus een abbonement afsluiten.

Probleem:
Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5b4f3bf96be93/5b4f3bf96894d-Screen_Shot_2018-07-18_at_2.08.50_p.m..png
Hier ben ik niks mee :+

Ik ben Belgisch, maar woon al enige jaren in Ierland. Zowel mijn Belgische als Ierse bank staan hier niet tussen. Ideaal gezien zou ik graag betalen met mijn Ierse bankrekening, gezien dat ook is waar mijn loon binnenkomt. Maar de banken in die lijst zijn allemaal Nederlands.

Ik snap dat voor jullie Nederlanders iDeal makkelijk is enzo, maar daar kan de rest van de wereld niets mee 😅 Het lijkt me een beetje vreemd dat voor een nieuwswebsite die zich zowel op België als Nederland richt, de betalingen van een abonnement via een Nederlandse bank moeten verlopen?

Ik zal sowieso blijven lezen, maar ik vroeg me wel even af of hier eigenlijk wel over was nagedacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Als je kiest voor 'eenmalige betaling', dan heb je wel meer opties dan alleen iDeal.
Moet je wel jaarlijks verlengen, natuurlijk.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinJ1995
anandus schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 15:15:
Als je kiest voor 'eenmalige betaling', dan heb je wel meer opties dan alleen iDeal.
Moet je wel jaarlijks verlengen, natuurlijk.
Dat had ik nog niet gezien. Mag misschien wel wat duidelijker gemaakt worden.

Wel een beetje vreemd eerlijk gezegd dat je bij "eenmalige betaling" ook plots meer zou moeten betalen voor hetzelfde abonnement. Zeker gezien ik erg betwijfel of een bankoverschrijving meer kost aan Tweakers dan een iDeal-betaling bijvoorbeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 14:21

WCA

Nee, maar een doorlopend abonnement is voor Tweakers interessanter om te verkopen dan een eenmalig abonnement. Bij iets wat vanzelf doorloopt is de drempel om lid te blijven namelijk kleiner dan als je elk jaar een handmatige actie moet doen om te verlengen.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinJ1995
GreNade schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 15:45:
Nee, maar een doorlopend abonnement is voor Tweakers interessanter om te verkopen dan een eenmalig abonnement. Bij iets wat vanzelf doorloopt is de drempel om lid te blijven namelijk kleiner dan als je elk jaar een handmatige actie moet doen om te verlengen.
Klopt, daarom dat ze misschien even de payment methods moeten fixen voor een abonnement ;) Het is allemaal IBAN, maakt in praktijk geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 13:47

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Helaas ligt dat aan onze payment providers. Die optie is er gewoon niet.

Wij zijn daar ook niet blij mee, maar 'eventjes' van payment provider wisselen is niet zo gedaan.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Pagina: 1