Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celieneke
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 21-10-2020
Hallo,

Mijn Xperia is nu 3,5 jaar oud en steeds meer onderdelen begeven het: tijd om een nieuw toestel uit te zoeken.
Ik heb al wat research gedaan en de volgende modellen hebben mijn interesse gewekt:

- xperia xz1 compact
- xperia xz2 compact
- LG g6+
- Galaxy S8
- Galaxy A8
- Moto X4

Wat wil ik graag:

- een waterdichte telefoon (minimaal ip68)
- handzaam (ik heb nu 4,6", dus het liefst niet veel groter)
- minimaal 32 of 64 gb intern geheugen
- android
- maximaal €400
- ik gebruik mijn telefoon m.n. voor fb, twitter, e-mail, whatsapp. Dus geen zware games oid.

Welk toetsel advisreren jullie? Alvast bedankt!!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:35

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@celieneke dit betreft aankoopadvies, dus schopje van AND naar ATT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celieneke
Oké, ik had het verkeerd gezien idd.

[ Voor 74% gewijzigd door celieneke op 18-07-2018 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:51
Ik zou als eerste naar de winkel gaan en de toestellen vast houden. Daarnaast zou ik meenemen dat veel toestellen zoals de S8 nu helemaal van glas zijn en enorm duur als die kapot vallen om te repareren, dus dat je een hoesje erbij nodig hebt waardoor het toestel groter gaat worden.
Als laatste hebben veel toestellen nu een 18:9 verhouding ipv 16:9 waardoor ze smaller en langer zijn, ook dat voel je het beste in je hand in de winkel.

Zelf zou ik denken, als je tevreden was met je vorige Sony, waarom niet nu door met de opvolger, dat zou de meest logische keuze zijn, tenzij iets je afschrikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celieneke
Bedankt voor je reactie. De opvolger (XZ2 compact) vind ik vrij prijzig. Daarbij is de achterkant bol, dat lijkt me erg onpraktisch. XZ1 is dan een goed alternatief maar vind ik niet zo mooi (luxeprobleem, I know :) ).

[ Voor 15% gewijzigd door celieneke op 18-07-2018 16:36 ]