Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• bander1975
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 23-10 13:45
Hallo,

ik heb een pc met een ECS Z77H2-A3D moederbord en een intel 2500k cpu.
Het probleem is dat wanneer ik mijn pc reboot of uit en aan zet ik geen beeld heb. Je hoort wel de fans aan gaan en de HDD's op spinnen. De enige mogelijkheid om het weer aan te krijgen is de spanning er helemaal er af te halen voor min 10 minuten , daarna werkt het weer . Zolang de pc aan blijft is er niets aan de hand alles werkt prima , maar zodra ik moet rebooten (na een update ofzo) is het weer raak.
Ik heb het geprobeerd met een externe en de interne videokaart geen verschil , helemaal kaal met alleen moederbord , cpu en geheugen ook geen resultaat. Op internet kwam ik tegen dat het aan de monitor zou kunnen liggen (geen aansturing na reboot) , andere monitor en dvi kabel geprobeerd geen resultaat.
Moederbord heeft ook de laatste bios versie. Graag advies wat het zou kunnen zijn.
alvast bedankt

• CryRaven
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 18:22
Ik denk het eerste aan je voeding.

Welk merk en type heb je en hou oud is deze?

• bander1975
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 23-10 13:45
ja vergeten te zeggen , voeding is ook vervangen voor een coolermaster 650 wat voeding , zonder resultaat.

gr