Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Behuizing sony wx500 laat los

Pagina: 1
Acties:
  • 167 views

• bubskebobbie
  • Registratie: mei 2018
  • Laatst online: 10-01 19:49
Hallo allemaal,

Ik gebruik nu voor een tijdje de sony wx500 camera, alleen kwam er net achter dat de behuizing ervan los begint te raken. De achterkant laat los van de voorkant. Schroefjes ect zitten allemaal vast. Maar toch is een losse behuizing bij een camera niet erg fijn om te hebben. Het is niet extreem maar als je er zachtjes op drukt zie je het wel. Hoe zou ik dit het beste kunnen oplossen? Klein puntje lijm? Of gewoon zo laten? Iemand ervaring?

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 09-03 10:18

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Is het raar om te vragen hoe oud je camera is en of je al contact hebt gezocht met de verkoper en/of Sony?

Zeker van een compactcamera verwacht ik eigenlijk dat de behuizing stevig genoeg is om een aantal jaar bij normaal gebruik mee te gaan.

Add and message me on XBL for FM7 or DIV2: OctagonQontrol

• bubskebobbie
De verkoper is bol.com en hij is ongeveer 1 jaartje oud.

• caspervc
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 21-03 22:46
Je hebt dus garantie: bol.com bellen / mailen

• bubskebobbie
Hoelang garantie zit er op? Hoeveel maanden?

• bubskebobbie
Ik zie staan 2 jaar, bedankt!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Woutoud
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 20-03 09:40

Woutoud

Moderator Foto & Video

P/√P

De volgende keer verwachten we meer eigen inzet.

Woutoud.com

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True