Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop voor thuis

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• The Frys
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:59
Wat ga je met je laptop doen?
Zo nu en dan een spelletje zoals Runescape, League of Legends of Counterstrike. CoD ww2 zou erg leuk zijn op low settings.

Wat is je budget?
tussen de 250 en 450 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
In het weekend naar de vriendin. Het word door de week mijn desktop vervanger. De bedoeling is om de laptop thuis aan mijn monitor/toetsenbord/muis te hangen

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
voorkeur qua merk gaat naar Lenovo vanwege bouwkwaliteit. Denk aan de Thinkpads.

Ik zit met een dillema/luxeprobleem. Ik wil graag mijn huidige pc verkopen en vervangen door een laptop. Nu twijfel ik erg wat een juiste vervanger zal zijn.

Ik heb gekeken naar de microsoft surface. Erg mooi maar te duur voor mijn systeem eisen. Een Macbook lijkt mij ook erg mooi (want al 5 jaar iphone gebruiker en bevalt super) alleen betaal je voor een macbook van 6/7 jaar oud nog 400/500 euro. Dat is gevoelsmatig te duur.

Toen op marktplaats gekeken en hier in de vraag en aanbod maar ook niet iets passends gevonden. Toen kwam ik op een website waar ze 2e hands laptops verkopen, hier was wel het e.e.a. Te koop vooral hp/lenovo modellen. Maar zou dit een geschikte keuze zijn voor mijn wensen?

Zijn er nog andere vervangers waar ik niet aan heb gedacht?