Ik heb meerdere dicts die ik graag wil combineren tot 1 dictionary.
Dict 1
Dict 2
Dict3
Het is me gelukt om dit te doen met een for loop, maar ik krijg het niet voor elkaar om door alle data heen te lopen. Daarnaast die ik het op basis van de hoeveelste entry en er wordt dus niet daadwerkelijk gechecked of de policynamen gelijk zijn.
Ik ben ook niet de meest ervaren python programmeur, maar voor een beetje automatiseren is het toch wel handig. Is er iemand die mij op weg kan helpen? Ik doe het nu met 2 nieuwe waardes, maar dit kunnen er in het echt 10-tallen zijn.
Mijn uiteindelijke doel is:
Dict 1
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| { "policyname": "Policy naam 1", "hits": "0", "priority": "100" }, { "policyname": "Policy naam 2", "hits": "0", "priority": "110" } |
Dict 2
code:
1
2
3
4
5
| { "policyname": "Policy naam 1", "url": "www.tweakers.net" } |
Dict3
code:
1
2
3
4
5
| { "policyname": "Policy naam 2", "url": "www.tweakers2.net" } |
Het is me gelukt om dit te doen met een for loop, maar ik krijg het niet voor elkaar om door alle data heen te lopen. Daarnaast die ik het op basis van de hoeveelste entry en er wordt dus niet daadwerkelijk gechecked of de policynamen gelijk zijn.
Ik ben ook niet de meest ervaren python programmeur, maar voor een beetje automatiseren is het toch wel handig. Is er iemand die mij op weg kan helpen? Ik doe het nu met 2 nieuwe waardes, maar dit kunnen er in het echt 10-tallen zijn.
Mijn uiteindelijke doel is:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| { "policyname": "Policy naam 1", "hits": "0", "priority": "100", "url": www.tweakers.net }, { "policyname": "Policy naam 2", "hits": "0", "priority": "110", "url": www.tweakers2.net } |
Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP