Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een manier om onderstaande graphics te maken in Adobe Illustrator zonder dat ik elk driehoekje een voor een hoef in te kleuren. Lijkt me dat dit mogelijk moet zijn maar krijg het niet voor elkaar.

Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/hFTz6y/144x46_anwar_standard_140x43_top.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Eerst een gradient toepassen, daarna een soort zeeeer grove pixelation of tesselation.

Tenminste, uitspraak gebaseerd op ongeveer elk (gratis) image editor sinds Paint Shop.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• talkatoo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:12
Dat zou ik oplossen met de 'Blend' tool. Google: "Geometric pattern illustrator" en dan kom je denk ik een heel eind. Hier nog een video:

[ Voor 15% gewijzigd door talkatoo op 17-07-2018 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
@talkatoo Hoe ik het patroon van driekhoekjes kan maken weet ik. Maar hoe ik vervolgens elke driehoekje slechts 1 kleur kan geven volgens het onderliggende gradient lukt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:11

marapuru

db.

KappuhH schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 19:23:
@talkatoo Hoe ik het patroon van driekhoekjes kan maken weet ik. Maar hoe ik vervolgens elke driehoekje slechts 1 kleur kan geven volgens het onderliggende gradient lukt niet.
Klinkt een beetje als, ik wil snel resultaat X, Maar wil er geen moeite in steken. Heb je al een beetje geëxperimenteerd met de methode die @MAX3400 voorstelde?