Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 10:15
Ik heb een vraagje waar ik het antwoord niet op kon vinden.

Ik wil graag een smartwatch met wearos. ik zie zeker de meerwaarde voor mij.
als ik via whatsapp een bericht krijg moet die weergegeven worden op de smartwatch. Alleen wil ik niet dat er van groepsapps ook meldingen worden gemaakt.
kan je dus instellen dat als je een groepsapp melding krijgt die hem niet weergeeft en de andere wel?

op mn telefoon zijn de "belangrijke" met geluid. en de groepsapps zonder geluid.

Edit: kon het niet op google vinden. ook via de google website geen uitleg gevonden.

[ Voor 8% gewijzigd door jaydenjarno op 17-07-2018 16:40 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 10:05
Wat een toeval dit topic :)

Bij mij heeft dat gewerkt. Ik heb een tijd terug m'n horloge gereset en nu krijg ik weer vanalles een melding valt me op. Dus ik zal eens even in de instellingen graven of ik dat weer goed kan zetten.

Ik heb een Polar M600 met wear OS

@jaydenjarno
Helaas, ik krijg het niet meer voor elkaar. Geen idee welke toverinstelling ik eerst had, maar ik krijg nu van alle berichten een trilling op m'n horloge.

Ook ik heb van WhatsApp de meldingen van groepsberichten uitstaan. Zowel in de app zelf, als in de instellingen van de telefoon.

De reden dat ik de boel heb gereset was een update van android 7 naar android 8, misschien dat dat de reden is dat het niet meer werkt. Maar dat kan ik dus niet controleren :)

[ Voor 47% gewijzigd door Raymond op 18-07-2018 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:57

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@jaydenjarno ik heb even je titel aangepast, zodat het iets duidelijker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 10:15
dank je wel voor je antwoord. balen dat het niet is gelukt. ZOu voor mij echt een show stopper zijn.

@rens-br dank voor de aanpassing. is duidelijker ja. top