Ik heb eens wat informatie opgevraagd over het kopen van spullen bij Be Cooling (
http://becooling.safeshopper.com/index.htm?728 en de verzendkosten jiervan naar Nederland.
Het is on ieder geval niet te geef. (zie lijst)
Shipping Weight Airmail / Express
5 26.00 42.00
8 36.00 51.00
10 41.00 58.00
16 59.00 76.00
24 81.00 102.00
(gewicht in pounds, prijzen in $)
(ter info gewicht van een ASII kit met gewone radiator ~ 5 pounds, met aquacoil ~ 8 pounds)
These prices are rough estimates.
Levertijd via Airmail 1 - 2 weken, via Express 2 - 3 dagen.
Ook waren ze bereid een korting te geven mits de bestelling maar groot genoeg was. De hoeveelheid korting was ook weer afhankelijk van de bestelling.
Blijft nog de 19% BTW en eventuele invoerrechten die je zal moeten betalen bij verzending naar nederland. Ik weet niet of er we invoerrechten betaald moeten worden op de spullen die ze bij Be Cooling verkopen. Op de site van de douane was hier geen duidelijk antwoord op te vinden. Dit zou ik kunnen navragen.
Ik weet ook niet of er genoeg interesse is om hier een grote bestelling te kunnen plaatsen. Ik heb wel wat gegadigden gezien, maar of die nog steeds geinteresserd zijn ??
MSI K7T Turbo-R / XP1800+ / 512 Mb PC133 Dane-Elec Infineon / 2 * IMB DTLA 30 Gb / Geforce 2 Ti / SB-Live ! Player