Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justinfailber
  • Registratie: Juli 2013
  • Niet online
Beste Tweakers,

In de buurt wil ik nog wel eens wat computertjes repareren, en zo hier en daar ook wel eens een complete nieuwe pc bouwen. Omdat mensen daar meestal wel tussen de 400 en 600 euro voor kwijt zijn, leek het mij een goed idee om iets met affiliate marketing te doen. Zo pak ik zelf misschien nog een kleine % op zo order.

Enige punten zijn dat ik geen kvk of iets dergelijks heb.

Ik heb bij een aantal grote webwinkels al iets gezien zoals affiliatemarketing via banners en etc, maar ik ben meer opzoek naar een speciaal account waarvan ik zelf een x aantal % krijg uitbetaald.

Groet,

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkanjo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:29
Wat je bedoelt is dat jouw klanten zelf een bestelling bij shop X plaatsen, en jij hier een % over krijgt?

Heb je al contact gezocht met een webwinkel hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynazap
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06-06 22:35

Dynazap

Go Hard Or Go Home

Meld je aan bij een Tradetracker, Daisycon of een andere grote affiliate toko. Maak een website, meld je aan voor het een affiliateprogramma van bijvoorbeeld Coolblue, tracking fixen, adverteren met je eigen 'website /m erk' en cashen maar :-).

Helaas is het niet zo gemakkelijk als je schrijft en zul je flink moeten investeren (tijd/geld) om een aantrekkelijke site te hebben waar mensen een flinke som geld willen neerleggen. Daarnaast gaat het bij een affiliateprogramma slechts om enkele %jes wat je van de orderwaarde krijgt en is vrijwel niet de moeite in het zeer competitieve affiliate landschap :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Leg het probleem eens duidelijker uit?

Volgens mij wil je pc's bouwen door de onderdelen voor te schieten en dan de klant de bon van de webshop laten zien, of door de klant de onderdelen laten kopen via jouw site of een referral met jouw ID? Zodat je dan middels "affiliate marketing", of give it a name, een percentage bovenop alle producten kunt pakken maar wel een kloppende bon kan laten zien, wil je zo je winst pakken?

Het lijkt mij transparanter naar de klant als je gewoon zegt dat je een marge van X% of vast bedrag € Y hanteert voor de assemblage en installatie van een pc. Dan krijg je ook geen vragen als de klant de bon vergelijkt met de prijzen op de website.

[ Voor 10% gewijzigd door CodeCaster op 17-07-2018 17:06 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf