Linken naar reacties parsen niet altijd goed

Pagina: 1
Acties:

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Link je (op het forum btw) naar een reactie in de downloads-sectie, lijkt het omzetten / parsen van de URL naar tekst niet lekker te gaan.

Zie bijvoorbeeld; downloads: Plex Media Server 1.13.4.5251

Terwijl ik alleen
code:
1
https://tweakers.net/downloads/45039/plex-media-server-11345251.html?showReaction=11780051#r_11780051
heb gebruikt om automatisch een mooie link van te laten maken, al snap ik dat het in de code van mijn reactie niet te zien is, vandaar dat ik de link ook even apart geef, dan kunnen jullie ook testen. :)

Ik kon zo gauw even geen ander topic erover vinden, dus vandaar een nieuwe. :)

[ Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 17-07-2018 15:31 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Je bedoelt dat er 'CH4OS in downloads: Plex Media Server 1.13.4.5251' als tekst had moeten staan? Ik ga even kijken of dat aan de wijzigingen in de parser ligt :)

Intentionally left blank

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Nou, had in het geval van het linkje een andere naam dan moeten staan, maar inderdaad, wel dat principe. :)
Ik kan momenteel echter geen post vinden op het forum waarin dat staat, maar volgens mij heeft het wel altijd zo gewerkt.

Het was in elk geval vergelijkbaar met linkjes naar reacties onder nieuwsartikelen en dat werkt nog wel goed.

[ Voor 69% gewijzigd door CH4OS op 17-07-2018 15:42 ]

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

CH4OS schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 15:40:
Nou, had in het geval van het linkje een andere naam dan moeten staan, maar inderdaad, wel dat principe. :)
Ik kan momenteel echter geen post vinden op het forum waarin dat staat, maar volgens mij heeft het wel altijd zo gewerkt.
Jup; heb de bug al gevonden en gefixed :) Komt zo online :)

Intentionally left blank

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Thanks voor de snelle fix, @crisp!

• crisp
  • Nu online

crisp